ورزشکاران استان مرکزی در مسابقات جاکارتا برای کشور افتخار آفرینی کردند.

درخشش ورزشکاران استان مرکزی در جاکارتابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ورزشکاران استان مرکزی با درخشش  در مسابقات پارا آسیایی جاکارتای اندونزی برای کشور ایران و استان مرکزی  افتخار آفریدند.

هاشم رستگاری دونده استان مرکزی با ثبت حدنصاب ۵۳:۵۴ در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا مدال نقره مسابقات پارا آسیایی را کسب کرد.

تیم ملی بسکتبال باویلچر مردان ایران هم که مرتضی عابدی و محمد حسن سیاری ورزشکاران استان مرکزی را در ترکیب خود دارد، با شکست تیم کره راهی فینال بازی‌های پارا آسیایی شد.

بازی‌های قهرمانی پارا آسیایی ۲۰۱۸ در جاکارتای اندونزی در حال برگزاری قرار دارد و تیم ایران با درخشش ورزشکارانش به رده دوم بازی‌های پارا آسیایی صعود کرد.

تیم ایران پیش از این در جایگاه سوم جدول توزیع نشان‌ها   پس از چین و کره جنوبی در جایگاه سومی بازی‌ها قرار داشت و این در حالی  بود که کره جنوبی  با ۵۰ مدال طلا و فقط به لطف یک نقره بیش‌تر در جایگاه دوم قرار گرفته بود.

کاروان خودباوری و امید در پایان ششمین روز بازی‌ها در مجموع ۱۳۵ مدال رنگارنگ در کارنامه دارد، در روز ششم بازی‌های پاراسیایی جاکارتا ملی پوشان ایرانی ۵۰ طلا، ۴۲ نقره و ۴۳ برنز کسب کرده اند.

انتهای پیام / ج.

مدال نقره بازی‌های پارا اسیایی جاکارتا برگردن دونده استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار