اخبار ورزشی از بازی‌های پاراآسیایی، فوتبال، فوتسال، المپیک جوانان، شطرنج، بسکتبال و ژیمناستیک را در روز شنبه ۲۱ مهر ماه را مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛در بسته اخبار ورزشی امروز شنبه شاهد خبر‌هایی، از موفقیت ورزشکاران قزوینی در بازی‌های پاراآسیایی، شکست تیم فوتسال شهرداری قزوین در خانه، مصاف تیم فوتبال سفیر آبیک در بازی خارج از خانه، درخشش شاگردان صفر پور در المپیک جوانان، حذف آقازادگان و تیم ملی بسکتبال از المپیک جوانان، مسابقات شطرنج سریع فرهیختگان استان برگزار شد، شکست تیم بسکتبال شهرداری در بازی دوستانه، تساوی امید‌های کاسپین در قائمشهر و نایب قهرمانی تیم قزوین در نخستین دوره لیگ ایروبیک ژیمناستیک باشگاه‌های کشور هستید.

موفقیت ورزشکاران قزوینی در بازی‌های پاراآسیایی

در پایان رقابت‌های شطرنج، والیبال نشسته و گلبال ورزشکاران قزوینی به دو طلا و یک نقره و یک برنز دست یافتند.

حسین فرزانه سیاهکل در والیبال نسشته قهرمان شد، محسن جلیلوند در گلبال بعنوان کاپیتان عنوان قهرمانی را کسب کرد، علیرضا قورچی بیگی در شطرنج به نشان نقره تیمی دست یافت و سمیرا جلیلوند به همراه تیم ملی گلبال بانوان عنوان سوم را کسب کرد.

این رقابت‌ها در جاکارتا پیگیری می‌شود.

شکست تیم فوتسال شهرداری قزوین در خانه

در ادامه رقابت‌های فوتسال دسته یک فوتسال کشور و در بازی هفته پنجم تیم فوتسال شهرداری قزوین در بازی خانگی برابر تیم سفیر تهران شکست خورد، این بازی با نتیجه ۵ - ۱ به سود میهمان تهرانی به پایان رسید.

نماینده استان از بازی‌های گذشته خود، با یک پیروزی و یک تساوی، ۴ امتیاز کسب کرده است.

مصاف تیم فوتبال سفیر آبیک در بازی خارج از خانه

در ادامه رقابت‌های هفته چهارم لیگ سه فوتبال کشور، تیم سفیر نوین آبیک امروز در بازی خارج از خانه برابر آرش ری به میدان می‌رود.

این بازی از ساعت ساعت: ۱۴:۳۰ در ورزشگاه هویزه تهران برگزار می‌شود، سفیر آبیک ۳ امتیازی است.

درخشش شاگردان صفر پور در المپیک جوانان

در پایان سومین دوره بازی‌های المپیک در رشته تکواندو، تیم تکواندو دختران با هدایت فاطمه صفرپور سرمربی قزوینی به یک طلا و نقره دست یافت، در مجموع دختران و پسران هم تیم کشورمان قهرمان شد.

سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ در بخش تکواندو با حضور ۱۰۰ تکواندوکار از ۵۶ کشور در "بوینس آیرس" آرژانتین برگزار شد.

حذف آقازادگان و تیم ملی بسکتبال از المپیک جوانان

تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران زیر ۱۸ سال که در ترکیب خود از فاطمه آقازادگان قزوینی بهره می‌برد، با شکست برابر چین از دور رقابت‌های المپپیک آرژانتین حذف شد.

ملی پوشان کشورمان برای اولین بار در بازی‌های المپیک شرکت کردند در آخرین بازی مرحله گروهی برابر تیم چین با نتیجه ۱۳ بر ۱۵ شکست خوردند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

دختران بسکتبال کشورمان در گروه A. این رقابت‌ها با تیم‌های آلمان، رومانی، چین و مجارستان هم گروه بودند که با شکست در تمامی دیدار‌های خود با کسب ۳۶ امتیاز در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفتند.

مسابقات شطرنج سریع فرهیختگان استان برگزار شد

در پایان دومین دوره رقابت‌های شطرنج سریع فرهیختگان عنایت الله امینی از قزوین با کسب ۵ امتیاز و پوئن شکنی بهتر قهرمان شد، علی اکبر پور اسکندر از تهران و تقی کاوه از البرز هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

این رقابت‌ها با حضور ۳۲ بازیکن از استان‌های قزوین، البرز، تهران و گیلان در بنیاد شطرنج مهدی بویه برگزار شد.

شکست تیم بسکتبال شهرداری در بازی دوستانه

تیم بسکتبال شهرداری قزوین که خود را برای شرکت در رقابت‌های دسته یک آماده می‌کند، در بازی دوستانه با نتیجه ۴۸-۸۴ مغلوب تیم لیگ برتری شیمیدر تهران شد.

این بازی در تهران برگزار شد.

تساوی امید‌های کاسپین در قائمشهر

تیم فوتبال امید کاسپین در هفته چهارم لیگ دسته اول امید باشگاه‌های کشور در مقابل پرسپولیس قائمشهر به تساوی صفر بر صفر رسید.

تیم امید کاسپین با یک برد و یک تساوی ۴ امتیازی است.

نایب قهرمانی تیم قزوین در نخستین دوره لیگ ایروبیک ژیمناستیک باشگاه‌های کشور

در پایان نخستین دوره این رقابت‌ها با حضور ۸ تیم در ارومیه برگزار شد تیم قزوین در رده‌ی جوانان و در بخش سه نفره، پس از تیم ارومیه توانست به عنوان نایب قهرمانی دست یابد تیم خراسان رضوی هم سوم شد.

در بخش انفرادی این رقابت‌ها هم در رده‌ی جوانان، محمدرضا نبی پوراز قزوین با کسب امتیاز ۱۷/۳۵بر سکوی نخست ایستاد.

محمد بهرامی بعنوان سرپرست تیم استان را همراهی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.