به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس مصوبه جدید کمیته نرخ گذاری سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، محصولات فرآوری شده بسته بندی در میادین و بازارهای میوه و تره بار با 3 تا 15 درصد تخفیف در قیمت مصرف کننده درج شده بر روی محصول عرضه میشود.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ این مصوبه از صبح فردا (یک شنبه 22 مهر) در میادین و بازارهای میوه و تره بار پایتخت اجرا میشود.
درصد تخفیف محصولات عرضه شده برای 20 گروه مختلف در میادین و بازارهای میوه و تره بار پایتخت به شرح زیر اعلام شده است:
ردیف گروه محصول درصد تخفیف
1 انواع محصولات بهداشتی (شوینده و پاک کننده، کیسه فریزر و زباله و ...) 4 درصد
2 انواع محصولات بهداشتی سلولزی (انواع دستمال کاغذی، دستمال توالت، دستمال حولهای، پوشک بچه و ...) 5 درصد
3 انواع لبنیات (به استثنای کره) 5 درصد
4 انواع پنیر پیتزا و خمیر پیتزا 10 درصد
5 انواع بستنی 5 درصد
6 انواع کمپوت، کنسرو، مربا، ترشی، شور، آبلیمو، آبغوره، سرکه و عرقیات گیاهی 7 درصد
7 انواع سس و رب گوجه فرنگی 5 درصد
8 انواع نوشیدنیهای گازدار و شربت 5 درصد
9 انواع آب میوه و آب معدنی 7 درصد
10 انواع عسل 15 درصد
11 انواع بیسکویت، ویفر، کیک، کلوچه، شکلات، تافی، آب نبات، سوهان، گز، نبات، آدامس، چیپس، پفک، پودر ژله، پودر شربت و انواع آجیل شرکتی 3 درصد
12 انواع رشته، ماکارونی و لازانیا 5 درصد
13 انواع نودل، سوپ آماده و جو دوسر 12 درصد
14 انواع پودر قهوه، کاکائو و نسکافه (بسته بندی داخلی) 8 درصد
15 انواع چای 3 درصد
16 انواع آرد، نمک، ادویه و سبزیجات خشک و بسته بندی 12 درصد
17 انواع فرآوردههای گوشتی (سوسیس، کالباس، همبرگر، ناگت و ...) 5 درصد
18 زعفران 8 درصد
19 انواع نان بسته بندی 5 درصد
20 حلوا ارده، شیره انگور، شیره خرما و ارده 8 درصد
انتهای پیام/