مسئول کمیته جذب مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی خوزستان گفت: مواکب مردمی در نزدیکی گذرگاه مرزی چذابه در برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی آماده شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سیدمحمود موسوی، مسئول کمیته جذب مشارکت های مردمی ، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی خوزستا بیان داشت: حدود 300 موکب متشکل از هیات های عزاداری و خیران منطقه به خصوص مناطق غربی خوزستان در 3 کیلومتری پایانه چذابه مستقر شد وفعالیت مواکب تا چند روز پس از اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از پنجم ماه صفر درهای مواکب در مرزهای چذابه و شلمچه بر روی زائران اربعین حسینی به صورت رسمی باز می شود و 60 موکب مردمی از خوزستان نیز در خاک عراق و در مسیرهای اصلی تردد زائران اربعین برپا خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته 300 موکب در مرز چذابه ، 300 موکب در شلمچه و 400 موکب در مسیرها و شهرهای منتهی به مرزهای چذابه و شلمچه برپا می شود و به صورت شبانه روزی به زائران امام حسین(ع) خدمت رسانی می کنند.

مسئول کمیته جذب مشارکت های مردمی ، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی خوزستان گفت: تاکنون 800 موکب مردمی که قرار است از زائران اربعین حسینی پذیرایی کنند شناسنامه دار شدند.

انتهای پیام/م

مرز چذابه میزبان زائران اربعین

برچسب ها: اربعین حسینی ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار