اعضای شورای شهر تهران لایحه شهردار در خصوص مجوز انجام هزینه شهرداری در مراسم اربعین حسینی را بررسی می‌کنند.

بررسی مجوز انجام هزینه به شهرداری تهران برای مشارکت در برگزاری مراسم اربعین حسینیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اعضای شورای شهر تهران در  نود و سومین جلسه شورای شهر تهران که در روز یکشنبه ۲۲ مهر ۹۷ برگزار می شود لایحه شهردار تهران در خصوص مجوز انجام هزینه به شهرداری تهران برای مشارکت در برگزاری مراسم اربعین حسینی را بررسی خواهند کرد و سپس گزارش مشترک کمیسیون های برنامه و بودجه و محیط زیست قرائت خواهد شد.

همچنین محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران در ابتدای جلسه  فردا نطق پیش از دستور خود را ارائه خواهد کرد.

اعضای شورای شهر لایحه شهردار تهران در خصوص تعیین بهای مبنای تعرفه صدور بار برگ در شهر تهران را بررسی و سپس گزارش مشترک کمیسیون های عمران و حمل و نقل و برنامه و بودجه قرائت خواهد شد.

در ادامه صورتجلسات پانزدهمین شانزدهمین هفدهمین و هجدهمین جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران بررسی می‌شود.


بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات از پرونده قاچاق پرنده‌های باغ پرندگان


اعضای شورای شهر تهران سپس لایحه شهردار تهران در خصوص اعطای مجوز به شهرداری جهت پرداخت و تسویه جرائم آراء ریالی صادره از کمیسیون های ماده ۱۰۰ قانون شهرداری مربوط به پرونده های ریزدانه را بررسی خواهند کرد.

سپس لایحه شهردار تهران در خصوص اصلاحیه مصوبه تعیین بهای بازدید از باغ پرندگان بررسی خواهد شد و در ادامه اعضای شوای شهر تهران لایحه شهردار تهران در خصوص اصلاحیه مصوبه اصلاحیه اخذ عوارض حفظ و گسترش فضای سبز تهران را بررسی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار