آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت زائران اربعین / کشف ۱۶۷ میلیارد ریال کالای احتکار شده

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، از آمادگی کامل پلیس شهرستان جهت تامین امنیت زائران ابا عبدالله الحسین (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛    سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: با نزدیک شدن به مراسم اربعین حسینی (ع) پلیس کرمانشاه از هر لحاظ آمادگی خدمت رسانی و خدمتگذاری به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را دارد.

وی همچنین به تدابیر امنیتی مسیر زائران اربعین حسین (ع) اشاره کرد و افزود: همگام با حرکت معنوی این زائران در طول مسیر از بدو ورود تا خروج از حوزه استحفاظی پوشش انتظامی و چتر امنیتی توسط پلیس این شهرستان بطور کامل اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) عبادت و سعادتی است که نصیب پلیس این شهرستان شده، گفت: به منظور خدمات دهی و اسکان زوار، موکب‌هایی برای استراحت در شهرستان تدارک دیده شده که بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به زائران حسینی هستند.
این مقام انتظامی انتظامی تصریح کرد: به منظور تامین امنیت، موکب‌های سطح حوزه استحفاظی، در تمامی این اماکن پلیس بصورت شبانه روزی مستقر و آماده ارائه خدمات به زائرین هستند.
وی در پایان گفت: امیدوارم با افزایش گشت‌های انتظامی و نیرو‌های امنیتی و همکاری شهروندان هیچ مشکلی در تردد و عبور و مرور نداشته زائران نداشته باشیم.

 

پلمپ 13 واحد صنفی متخلف در گیلانغرب 

فرمانده انتظامی گیلانغرب از پلمپ ۱۳ واحد صنفی در این شهرستان که مرتکب تخلف شده بودند، خبر داد.

سرهنگ "علی عزیزیان" اظهار داشت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در اماکن عمومی، جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی، طرح تشدید کنترل و نظارت برواحد‌های صنفی و اماکن با جدیت در گیلانغرب توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی این فرماندهی، اجرا شد.
وی افزود: در این راستا مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلانغرب از ۷۵ واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید بعمل آوردند.
سرهنگ عزیزیان خاطرنشان کرد: از این تعداد واحد صنفی، ۱۳ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط انتظامی، با دستور مقام قضائی پلمپ و با متخلفان برخورد شد.
فرمانده انتظامی گیلانغرب ادامه داد: اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی در صنوف به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان و برخورد با صنوف متخلف صورت می‌گیرد.
وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 


کشف ۲۵۰ میلیون ریال توتون قاچاق در کرمانشاه

 


رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۳ هزار و ۵۶۰ بسته توتون قاچاق به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

سرهنگ "محمدرضا امیری" اظهار داشت: به دنبال انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس آگاهی استان کرمانشاه مبنی بر اینکه عده‌ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید یک محموله توتون قلیان قاچاق کرده اند موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی در ادامه بیان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی مسیر تردد و نوع خودرو‌ی حامل کالای قاچاق مشخص و تیمی عملیاتی از اداره قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی به محور روانسر –کرمانشاه اعزام شدند.

سرهنگ امیری یادآوری کرد: پس از کنترل محور به صورت نامحسوس در نهایت یک دستگاه خودرو سواری سمند حامل کالای قاچاق در محور رؤیت و با اقدامات عملیاتی نسبت به توقیف خودروی حامل کالای قاچاق اقدام شد.
رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه افزود: در بازرسی از این خودرو ۳ هزار و ۵۶۰ بسته توتون قاچاق به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال کشف شد.
وی همچنین با اشاره به توقیف خودروی حامل بار قاچاق، از دستگیری راننده و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم مناسب خبر داد.

 




کارکنان نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هرسین گفت: کارکنان نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند و مجاهدت آنان بر هیچ کس پوشیده نیست.

سرهنگ "صمد محمدی" در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از مجاهدت ماموران انتظامی در طول شبانه روز به عنوان یک ارزش یاد کرد که گذر زمان موجب کاستن از ارزش‌های آن نخواهد شد.
وی افزود: نیرو‌های مسلح هر کدام به گونه‌ای در تامین امنیت مردم انجام وظیفه می‌نمایند که در این بین نقش پلیس محدود به زمان ومکان مشخصی نبوده و همیشگی است.
سرهنگ محمدی تصریح کرد: سپاه پاسداران با تمام وجود از اقدامات و ماموریت‌های پلیس در شهرستان حمایت خواهد کرد.
در این دیدار همچنین فرمانده انتظامی شهرستان هرسین نیز با تاکید بر تعامل سازنده بین پلیس و سپاه اظهار داشت: هر چه هماهنگی بین نیروی‌های مسلح به ویژه بسیج و پلیس بیشتر باشد شاهد امنیت پایدارتری خواهیم بود.
سرهنگ "همتعلی شکری" یادآوری کرد: پلیس و سپاه هدفی جز خدمت به مردم و ایجاد امنیت پایدار ندارند و در این راستا لازم است عموم مردم و دستگاه‌های اجرایی نیز با این دو نیروی نظامی همکاری کنند.
 
 



کشف ۱۶۷ میلیارد ریال کالای احتکار شده در اسلام آبادغرب

 
 
 

 فرمانده انتظامی استان از کشف ۴ انبار محل احتکار کالا در شهرستان اسلام آبادغرب و کشف مقدار زیادی از کالای اساسی مردم به ارزش ۱۶۷ میلیارد ریال خبر داد.

 سردار "منوچهر امان اللهی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال کسب اطلاع ماموران مبنی بر وجود چند انبار که در آن‌ها کالای اساسی احتکار شده، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از اطمینان از وجود انبار‌های احتکار کالا، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اسلام آبادغرب با همکاری اداره تعزیرات حکومتی و صنعت و معدن وارد ماجرا شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن‌ها اقدام کردند.
سردار امان اللهی افزود: در بازرسی از این انبار‌ها مقدار زیادی از ارزاق مورد استفاده و ضروری شهروندان نظیر روغن، برنج و رب گوجه فرنگی کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این بازرسی بیش از ۴ هزار کیلوگرم برنج، ۷۱ کیلوگرم روغن و ۱۱ هزار و ۸۴۴ قوطی رب گوجه فرنگی کشف شد.
وی بیان کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش کالای احتکار شده به ۱۶۷ میلیارد ریال می‌رسد.
سردار امان اللهی در پایان از توزیع کالا‌های احتکاری کشف شده بین شهروندان و معرفی محتکران به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.


 انتهای پیام/ز

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.