۴۰ کتاب جدید در حوزه دفاع مقدس در چهلمین سال انقلاب تا ایام الله دهه فجر امسال به چاپ می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار ملکی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از چاپ ۴۰ کتاب جدید در حوزه دفاع مقدس در چهلمین سال انقلاب تا ایام الله دهه فجر امسال خبر داد و گفت: ۳۶ مصوبه برای پیشبرد موضوعات محتوایی، زیربنایی و روبنایی پارک موزه دفاع مقدس استان به تصویب رسید.

وی افزود: یادمان‌های دوران دفاع مقدس، زیباترین جلوه‌های تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی و یادآور رشادت‌های بهترین فرزندان این آب و خاک هستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به این که تولید محتوا، بخش مهم فعالیت‌های حفظ آثار است و باید در روند توسعه پارک موزه دفاع مقدس استان جدی گرفته شود، گفت: کارگروهی تشکیل شود تا با خلاقیت و نگاه متحول تولید محتوای نفیس و تصمیم سازی برای انجام این مهم را در دستور کار خود قرار دهد.

وی با تاکید بر این که نسل‌های آینده باید از میراث ماندگار دفاع مقدس و جلوه‌های ایثار و شهادت برخوردار شوند، افزود: باید با زبان فاخر و جلوه‌های صوتی و بصری، فضای واقعی جنگ و دفاع ملت انقلابی ایران اسلامی را برای مخاطبان به جلوه درآورد.

سردار ملکی برنصب یادمان‌هایی زیبا با جلوه‌های گرافیکی از شهدای والامقام در محلات تاکید کرد و گفت: یاد و خاطره شهدا همواره  در جامعه امروزی باید زنده بماند.

انتهای پیام /ر

تاکید برآشنایی نسل‌های آینده از میراث ماندگار دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.