رقابتهای لیگ ملت های اروپا امشب(دوشنبه) با برگزاری هفت دیدار پیگیری می شود که این مسابقه را بررسی می کنیم.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛رقابتهای لیگ ملت های اروپا امشب(دوشنبه) با برگزاری هفت دیدار پیگیری می شودکه این مسابقه را بررسی می کنیم.

اسپانیا - انگلیس (ساعت 22 و 15 دقیقه)

 در مهمترین دیدار تیم ملی اسپانیا در ورزشگاه بنیتو ویلامارین شهر سویا(ورزشگاه خانگی رئال بتیس) میزبان تیم ملی انگلیس خواهد بود‌.

این مسابقه سومین دیدار دو تیم در این جام خواهد بود. اسپانیا در دو دیدار قبلی خود پیروز شده است. آنها ابتدا در بازی نخست خود در کشور انگلیس تیم ملی این کشور را با نتیجه دو بر یک بردند و سپس با شش گل تیم ملی کرواسی نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ و دیگر تیم این گروه سه تیمه را تحقیر کردند. لاروخا که در جام جهانی نتایج بسیار ضعیف گرفته در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت، با روی کار آمدن لوئیس انریکه جان تازه ای گرفته و به نظر می رسد به روزهای اوج خود در حال نزدیک شدن است. اسپانیا با هدایت انریکه به جز دو پیروزی مقابل انگلیس و کرواسی, پنجشنبه هفته گذشته نیز یک دیدار دوستانه مقابل ولز برگزار کرد که با نتیجه چهار بر یک پیروز شد تا انریکه در تمام مسابقات خود روی نیمکت اسپانیا، سربلند بیرون آمده باشد.

در طرف مقابل تیم ملی انگلیس که در جام جهانی به رتبه چهارم دست یافت، پس از جام جهانی یک شکست مقابل اسپانیا ،یک پیروزی مقابل سوییس در بازی دوستانه و یک تساوی مقابل کرواسی در جمعه شب در بازی دومیشان در این گروه دست یافتند. شاگردان گرت ساوتگیت در این بازی به دنبال جبران شکست بازی رفت هستند. ساوتگیت پس از جام جهانی برخلاف اسپانیا تغییر چندانی در ترکیب نفرات تیمش پس از جام جهانی نداده است، اما سیستم های مختلفی را امتحان کرده است. این مربی ۴۸ ساله در بازی رفت مقابل اسپانیا از سیستم ۳-۵-۲ استفاده کرد اما در بازی جمعه مقابل کرواسی از سیستم ۴-۳-۳ استفاده کرد و البته با هر دو سیستم توفیق چندانی دست نیافت. احتمالا او در بازی امشب نیز از همان سیستم بازی با کرواسی استفاده خواهد کرد.

آخرین پیروزی سه شیرها مقابل اسپانیا به سال ۲۰۱۱ برمیگردد که در یک بازی دوستانه یک بر صفر از سد ماتادور ها گذشت و حالا پس از هفت سال می خواهند دوباره این تیم را شکست دهند‌.

راند دوم نبرد اسپانیا و انگلیس/مردان یخی به دنبال بازگرداندن غرور مقابل سوئیس

ایسلند - سوئیس (ساعت 22 و 15 دقیقه)

در دیگر مسابقه مهم و در سطح A بازیها، بین تیم های ایسلند و سوئیس در گروه دوم این سطح برگزار می شود. ایسلند میزبان که در‌جام جهانی ننایج خوبی نگرفت و دو شکست و یک مساوی نصیبش شد، پس از جام جهانی نیز به نتایج ضعیفش ادامه داد ‌و از دو مسابقه قبلی خود در لیگ ملتهای اروپا، دو شکست مقابل سوئیس و بلژیک متحمل شد. تیم ملی ایسلند ۱۰ مسابقه( دوستانه و رسمی) است که بردی به دست نیاورده است.
بازی رفت دو تیم با شش گل نفع سوییس با پایان رسید و مردان یخی در این بازی به دنبال جبران شکست تحقیرآمیز بازی رفت هستند.
سوئیس البته به جز این پیروزی پرگل مقابل ایسلند در دیگر مسابقه اش در این مسابقات با نتیجه دو بر یک مغلوب بلژیک شد تا با سه امتیاز در جایگاه دوم این گروه قرار داشته باشند.

راند دوم نبرد اسپانیا و انگلیس/مردان یخی به دنبال بازگرداندن غرور مقابل سوئیس

دیگر مسابقات امشب لیگ ملتهای اروپا:

بوسنی و هرزگوین - ایرلند شمالی (ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه)
استونی - مجارستان (ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه)
فنلاند - یونان (ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه)
بلاروس - مولداوی (ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه)
لوکزامبورگ - سن مارینو (ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه)


بیشتر بخوانید:

پیروزی روسیه مقابل ترکیه/توقف آذربایجان در باکو

 انگلیس 1 - اسپانیا 2/شکست سه شیرها در ویمبلی

هلند ۳- آلمان صفر / تحقیر ژرمن‌ها به دست سربازان نارنجی پوش


انتهای پیام/

پیش بازی جام ملتهای اروپا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار