مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد:

صدور بیش از 2 هزار مجوز خروج دانشجویان برای زیارت اربعین

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد ازصدور بیش از 2 هزار مجوز خروج دانشجویان برای زیارت اربعین در امسال خبرداد.

مهدوی مطلق مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد درگفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛در زمینه اعزام دانشجویان در اربعین حسینی به کربلای معلی گفت: بیش از هزار دانشجوی استان برای حضور در پیاده روی عظیم اربعین حسینی اعزام می شوند.

شهرام مهدوی مطلق با بیان اینکه امسال بیش از 2 هزار مجوز خروج دانشجویان برای زیارت اربعین از سوی ناحیه بسیج دانشجویی صادر شده افزود: این تعداد در مقایسه با سال گذشته 50درصد افزایش داشته و با توجه به این که بسیاری از دانشجویان به صورت مستقل و یا با کاروان های دیگر سفر می کنند، پیش بینی می شود امسال بیش از هزارو500 دانشجو از استان درآیین معنوی پیاده روی اربعین شرکت کنند.

وی از ارائه تسهیلات به دانشجویان برای سفر به کربلای معلی خبرداد و اضافه کرد: تمهیدات لازم برای اسکان دانشجویان در موکب های سازمان بسیج در شهرهای نجف و کربلا فراهم شده است.

مهدوی ادامه داد: انتقال دانشجویان از مرز چزابه - نجف انجام می شود و غیبت آموزشی دانشجویان موجه و مشکلی از بابت غیبتِ دانشجویان در این ایام وجود ندارد.

مسئول بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه کاروان دانشجویان استان حدود پنج تا هفت روز در خاک عراق حضور دارد، گفت: به منظور تسهیل حمل ونقل کاروان زیارتی مسیر رفت از مرز کشورمان تا نجف و در برگشت، از کربلا تا مرز کشور اتوبوس هایی پیش بینی شده و برنامه های فرهنگی ، سخنرانی و مداحی نیزپیش بینی شده است.

انتهای پیام/د

اعزام دانشجویان به کربلای معلی

 

برچسب ها: محرم ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.