مدیرعامل انجمن سفیران سلامت کوهدشت با اشاره به اینکه در طرح جمعه‌های سلامت مناطق محروم شهرستان کوهدشت از خدمات پزشکی رایگان بهره‌مند می‌شوند گفت: چهارمین برنامه ویزیت رایگان در منطقه وزکور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ پویان فلاحی ،مدیرعامل انجمن سفیران سلامت کوهدشت با اشاره به اینکه در طرح جمعه‌های سلامت مناطق محروم شهرستان کوهدشت از خدمات پزشکی رایگان بهره‌مند می‌شوند گفت: چهارمین برنامه ویزیت رایگان در منطقه وزکور برگزار می‌شود.

پویان فلاحی اظهار داشت: گروه جمعه‌های سلامت متشکل از پزشکان متخصص، پزشکان عمومی، مامایی، پرستاران، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، بهداشت دهان و دندان و بهداشت‌محیط و داروسازی است که از تیر ۹۶ با سفر به مناطق محروم شهرستان کوهدشت به مردم این مناطق خدمات پزشکی و درمانی رایگان ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه تاکنون مناطق محروم این شهرستان از خدمات پزشکی تست پاپ اسمیر، قند خون، فشارخون، نوار قلب، کلاس آموزش بهداشت فردی و محیط، پمفلت و آموزش‌های پیشگیری از بیماری‌ها بهره‎مند شده‌اند، افزود: گروه جمعه‌های سلامت ۳ طرح خدمات پزشکی رایگان را در مناطق ضرون، قبرموسی و هومیان ارائه داده و هم‌چنین بیمارانی که نیازمند ادامه درمان بوده به پایگاه‌های مراکز بهداشت و درمانگاه تخصصی ارجاع داده شده‌اند.

مدیرعامل انجمن سفیران سلامت کوهدشت هدف جمعه‌های را پایش سلامت عمومی قشر محروم جامعه دانست و عنوان کرد: در این طرح به ۶۰۰ نفر از مناطق محروم شهرستان کوهدشت خدمات پزشکی رایگان ارائه شده و نیز چهارمین برنامه طرح جمعه‌های سلامت در منطقه وزکور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ب

خدمات پزشکی رایگان در مناطق محروم کوهدشت ارائه می‌شود

برچسب ها: پزشکی ، سفیر سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.