سقوط مار پیتون غول پیکر از سقف یکی از بانک های چین موجب فراری شدن کارمندان و بر هم خوردن جلسه داخلی بانک شد.

بر هم خوردن جلسه بانک در اثر سقوط مار از سقف! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که تبدیل به یکی از ویدئوهای پربازدید و داغ در شبکه های اجتماعی چین شده است لحظه سقوط مار بر سر کارمندان از سقف یک بانک در چین را به تصویر می کشد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می شود هنگامی که کارمندان بانک در یک جلسه داخلی حضور داشتند ناگهان یک مار پیتون غول پیکر 2 متری از سقف بانک روی زمین می افتد. کارمندان که انتظار چنین اتفاق وحشتناکی را نداشتند با دیدن این صحنه بلافاصله سراسیمه پا به فرار گذاشتند.

در ادامه یکی از کارمندان با مرکز حیات وحش محلی چین تماس گرفت و آنها بلافاصله در محل حاضر شدند. پرسنل حیات وحش با استفاده از تجهزیات لازم این مار را شکار و از بانک خارج کردند. گفته می شود این مار پیتون از راه دو مغازه گل فروشی و پرنده فروشی که در جنب بانک قرار داشتند وارد بانک شده است. در لحظه وقوع این حادثه بدلیل برگزاری جلسه داخلی هیچ مشتری در بانک حضور نداشت. تحقیقات پلیس محلی چین برای یافتن صاحب این مار آغاز شده است.

انتشار گسترده این ویدئو در شبکه های اجتماعی چین با واکنش طنز کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی با اشاره به سقوط این مار پیتون از سقف بانک از زبان این مار نوشت : " هی بچه ها! ببخشید در جلسه دیر حاضر شدم!"

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که حضور ناگهانی مارها در ساختمان های مسکونی یا اداری موجب غافلگیری ساکنان آن می شود. چندی پیش نیز یک زن اهل انگلیس که در نیمه شب از سر و صدای زیاد از خواب بلند شده بود پس از مراجعه به حمام با صحنه درگیری دو مار غول پیکر در  داخل حمام خانه اش روبرو شد.

انتهای پیام/

لحظه سقوط مار پیتون بر سر کارمندان بانک!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار