حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان مطرح کرد؛

سرنوشت پول بیمه زائران اربعین سال گذشته چه شد؟ +فیلم

زائران اربعین طی سال‌های اخیر مبلغ قابل توجهی را برای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن، پرداخت کرده‌اند و سرنوشت این مبالغ نامعلوم است.

سرنوشت پول بیمه زائران اربعین در سال گذشته چه شد؟+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تا رسیدن روز اربعین حسینی دیگر زمان زیادی باقی نمانده و میلیون‌ها زائر عاشق خود را برای زیارت امام حسین علیه‌السلام آماده می‌کنند. فراهم کردن مقدمات سفر و پیگیری اموری چون بیمه و مواردی از این قبیل از جمله اقداماتی است که هر یک از زائران عتبات باید مدنظر قرار دهند و فراموش نکنند.

بیمه زائران اربعین در سال جاری برای هر نفر مبلغ ۱۵ هزار تومان است و افراد با پرداخت این حق بیمه تحت پوشش بیمه و پرداخت خسارت در شاخه‌های مختلف بیمه‌ای قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان سخنران مذهبی در ویدئویی کوتاه به موضوع بیمه زائران ایرانی اربعین اشاره می‌کند و توضیحاتی را درباره آن ارائه می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در قسمتی از این ویدئو با صراحت به این نکته اشاره کرده است: برای زیارت اباعبدالله الحسین علیه السلام گاهی برخی از نهادهای دولتی طمع می‌کنند که مثلاً به بهانه اربعین حسینی که تقاضای سفر به عتبات عالیات بیش از گذشته است، پولی در بیاورند و کسب درآمد داشته باشند.

در ادامه ویدئوی فوق را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: کربلا ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۹:۳۱ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
رادیو اربعین هم با احساسات مردم کلی پیامک برای مخابرات درست میکند
آخرین اخبار