مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه برای تردد زوار اربعین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کرمانشاه به عنوان کریدور تردد زوار اربعین به شمار می‌رود گفت : پیش بینی می‌شود در ایام اربعین ۵۰۰ هزار زائر از کرمانشاه تردد کند.

وی گفت : این اداره به منظورارائه خدمات به زوار اقداماتی نظیر بسیج امکانات و تجهیزات جهت ارتقای کیفیت خدمات رسانی را در دستورکار قرار داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: تامین ناوگان مورد نیاز زوار به مرز‌های خروجی و برگشت زائران، جانمایی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی، کنترل نرخ‌های مصوب، حضور مضاعف مدیران شرکت‌های ناوگان حمل و نقل و نظارت جدی و مستمر بر مجتمع‌های خدمات رفاهی ازدیگراقدامات این اداره کل است.

وی از کشیک شبانه روزی گشت‌های جاده ای، نصب دوربین‌های نظارتی و استقرار اکیپ‌های شرکت‌های بیمه با همکاری نهاد‌های مربوطه در طول تردد زوار، تامین سوخت مورد نیازخودرو‌های حامل زوار خبر داد.

به گفته کرمی همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اقداماتی نظیر انجام ایمن سازی بزرگراه کربلا ومحور‌های مواصلاتی منتهی به مرز خسروی که شامل خط کشی به طول ۵۰۰کیلومتر، آشکار سازی و ایمن سازی نقاط پرحادثه، انجام روکش آسفالت و آرام سازی تقاطع‌ها را اجرا خواهد کرد.

وی افزود: به منظورکاهش بار ترافیکی برای تردد کامیون‌های حمل سوخت عراقی در محور‌های منتهی به مرز اعمال محدودیت می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: اوج ترافیک درایام اربعین هنگام بازگشت زوار و همچنین در بازه زمانی ۲ هفته قبل اربعین تا ۱۰روز بعد آن خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/د

کرمانشاه کریدور تردد زوار اربعین

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، زائر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.