مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از فراهم شدن انتقال نمایشگاه های اتومبیل سنگین به خارج از شهر کرمانشاه خبر داد .

انتقال نمایشگاه های اتومبیل سنگین به خارج از شهر کرمانشاهبه گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : امیدواریم نمایشگاه‌ داران بتوانند تا پایان سال ۹۸ در شهرک اتومبیل های سنگین مستقر شوند.

وی گفت : اگرچه وظیفه ذاتی شرکت شهرک‌های صنعتی ارائه خدمات به صنایع است، اما با هدف کمک به واحد‌های صنفی و ساماندهی مشاغل شهری اعلام آمادگی کردیم زمینی برای انتقال مشاغل آلاینده شهری در شهرک صنعتی زاگرس در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی که با شهرداری و اتحادیه‌های صنفی انجام شد، در مرحله اول انتقال نمایشگاه‌های اتومبیل سنگین را به خارج از شهر پیشنهاد کردند.

کردستانی با بیان اینکه کار‌های مقدماتی برای واگذاری اراضی به نمایشگاه‌های اتومبیل سنگین در شهرک صنعتی زاگرس در حال انجام است، پیش بینی کرد تا پایان سال ۹۸ شاهد استقرار این واحد‌ها باشیم.

وی افزود: البته امیدواریم استقبال خود کامیون‌داران نیز برای انتقال به این محل جدید بیشتر شود .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه وسعت این زمین را ۵۰ هکتار اعلام کرد و یادآور شد: تمام زیرساخت‌های لازم این زمین برای استقرار نمایشگاه‌های اتومبیل سنگین از جمله آب، برق، تلفن و ... فراهم شده است.

 

 

انتهای پیام/د

استقرار نمایشگاه اتومبیل های سنگین به خارج از شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.