نظری گفت: شایعه کشته شدن عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به ضرب گلوله که در فضای مجازی مطرح شده، کذب و نادرست است.

ماجرای تیراندازی به استاد دانشگاه علوم پزشکی اهوازایرج نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: کشته شدن عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز کاملا نادرست است و وی در حال حاضر در محل کار خود حاضر و مشغول به کار است.

وی ادامه داد: علت این حادثه  مشخص نیست اما بر اثر برگشت یک تیر هوایی و برخورد آن به کتف شهلا وزیری متخصص اطفال و عضو هیئت علمی دانشگاه دچار جراحت سطحی شده بود؛  با انجام اقدامات بهداشتی و درمانی وضعیت جسمانی‌ وی پایدار شد و در حال حاضر بدون هیچ گونه مشکلی در محل کارش حاضر است.

نظری یادآوری کرد:‌ برخورد گلوله به کتف عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بدون هیچ گونه سوء قصدی نسبت به وی و اتفاقی بوده است.

شلیک به عضو هیئت علمی دانشگاه اهواز

در ادامه این ماجرا فرزند شهلا وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ماجرای تیراندازی به مادرش گفت: مادرم به حیاط منزل آمده بود که در آن لحظه شلیک هوایی اتفاق افتاد، تیر به کتف مادرم برخورد کرد و راهی بیمارستان شدیم، در حال حاضرمادرم حدود 4 ساعت تحت عمل جراحی است.

وی بیان کرد: پزشکان در ابتدا گفتند که زخم او سطحی است اما حدود 4 ساعت است که از اتاق عمل خارج نشده است، اگر زخم سطحی بوده چرا این همه زمان طول کشیده است؟،  تیراندازی‌های بی دلیل چند روزی انجام می‌شود و به افراد زیادی شلیک شده است.

فرزند وزیری گفت: یکی از شلیک‌ها نزدیک خوابگاه دانشجویی دانشگاه شهید چمران بوده است که در آن کتف دختری اصابت دیده است و او زخمی شده است؛ همچنین یکی دیگر از شلیک‌هاباعث اصابت گلوله به کتف نوزادی شده است.

وی یادآوری کرد: در اهواز شلیک‌های بی دلیل اتفاق می‌افتد اما تا این حد شدت نداشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار