فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۰۸ کیلو ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در عملیات مشترک خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛  سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی با هویت نامعلوم در امر تهیه مواد مخدر در کشور و توزیع آن در استان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی اقدام به ایجاد چند تور ایست و بازرسی در محور تربیت حیدریه کردند ، افزود: ماموران حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه بلافاصله ماموران دستور توقف را برای این خودرو صادر کردند ، گفت: در بازرسی به عمل آمده از این خودرو مقدار ۱۰۸ کیلو ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهم به همراه خودروی مربوطه برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد ، افزود: متهم بعد از تشکیل پرونده برای تکمیل تحقیقات تحویل مقامات قضائی و خودرو نیز راهی پارکینگ شد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس در تمام نقاط کشور اسلامی ایران به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد تا امنیت ، آرامش و سلامتی افراد جامعه به خطر بیفتد ، گفت: نیروی انتظامی با قدرت با اخلال گران نظم و امنیت برخورد می‌کند و از شهروندان عزیز نیز انتظار می‌رود در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام / ب

دستگیری ۲ نفر سوداگر مرگ در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.