رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: ورزشکاران و قهرمانان شهرستان اردبیل 152 مدال کشوری در 3 ماهه دوم سال جاری کسب کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جمال پیله ور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه طی سه ماهه دوم سال جاری ورزش شهرستان اردبیل موفقیت های خوبی را کسب کرده، گفت: در سه ماهه دوم سال جاری ورزشکاران و قهرمانان شهرستان اردبیل در مسابقات بین المللی حضوری پررنگ داشتند و علاوه بر حضور، عناوین و مدال های مختلفی را هم به نام ایران کسب کردند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و حمایت های همه جانبه مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: بدون شک وجود چنین مدیری جوان، دلسوز، کاربلد و حامی جوانان نه تنها در عرصه ورزش بلکه تمامی عرصه ها منجر به رشد و شکوفایی و کشف استعدادهای جوانان می شود چرا که هر زمانی به جوانان اعتمادکردیم جوانان ما را ناامید نکرده اند.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان اردبیل ادامه داد: در تلاش هستیم زمینه را برای رشد و شکوفایی ورزش شهرستان اردبیل بیش از پیش فراهم کنیم و در این راستا ۱۱۰ جشنواره و المپیاد ورزشی و ۱۱۳ مورد مسابقات استان و باشگاهی را به میزبانی شهر اردبیل اجرا کردیم.

پیله ور خاطر نشان کرد: با توجه با امکانات و پتانسیل های شهرستان در سه ماهه دوم سال جاری موفق شدیم ۲۳ مورد میزبانی مسابقات کشوری و ۳۰ مورد میزبانی لیگ های استانی را در کارنامه داشته باشیم.

وی گفت: در سطح مسابقات کشوری ورزشکاران شهرستان اردبیل درخشش خوبی داشتند چرا که در مسابقات رشته های مختلف کشوری ورزشکاران و قهرمانان اردبیلی موفق به کسب ۱۵۲ مدال رنگارنگ شدند.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان اردبیل با توجه به ظرفیت و توانمندی های جوانان اردبیل بیان کرد: باید ظرفیت جوانان مورد توجه قرار گیرد و برای تکامل جایگاه اجتماعی جوانان در جامعه تلاش شود که سرمایه گذاری بر روی نسل جوان سرمایه گذاری در منابع انسانی است.

پیله ور افزود: امید است در آینده با توجه به پتانسیل بالای اردبیل شاهد مدال آوری هرچه بیشتر ورزشکاران این شهرستان در تمامی عرصه های ورزشی و میادین بین المللی شویم.

انتهای پیام/ح

برگزاری 23 مورد میزبانی مسابقات کشوری در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.