مدیرکل بهزیستی استان مرکزی یک خبر خوش برای مددجویان این اداره کل مژده داد.

یک خبر خوب برای مددجویان بهزیستی استان مرکزی

زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در حاشیه جلسه بهزیستی شهرستان زرندیه درگفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  با اشاره به یک خبر خوب برای مددجویان این اداره کل گفت: بحث پشت نوبتی های بهزیستی استان مرکزی حل شده وخدمات مستمری تمامی مددجویانی که در سامانه و ادارات بهزیستی و بانک اطلاعاتی ثبت نام شده اند فعال شده و میتوانند ازاین خدمات استفاده کنند.

امینی افزود: در جلسه شورای اداری بهزیستی استان مرکزی که به میزبانی شهرستان زرندیه تشکیل شدمباحث مربوط به مشکلات مددجویان و مرکز توانبخشی و همچنین موارد آسیب‌های اجتماعی با حضور روسای ادارات شهرستان و معاونین بهزیستی استان مطرح شد.

وی اضافه کرد: دراین جلسه در رابطه با مشکلات معتادان بهبود یافته، مددجویان و بحث مهارت آاموزی برای این عزیزان و نظارت کامل بر اجرای قوانین توانبخشی بحث و گفتگو شد و انشا الله امیدواریم مشکلات بهزیستی شهرستان زرندیه را تا پایان سال ۹۷ رفع بکنیم.

لزوم بررسی دقیق علل آمار بالای معلولیت در شهرستان زرندیه

فدایی فرماندار شهرستان زرندیه هم در این جلسه خواستار بررسی دقیق علل آمار بالای معلولیت در شهرستان زرندیه نسبت به نرم استان مرکزی، مشخص شدن جایگاه سرانه شهرستان از اعتبارات خدمات به جامعه هدف بهزیستی نسبت به کل استان شد.

پنجمین جلسه شورای اداری اداره کل بهزیستی استان مرکزی به همراه مسولان ادارات شهرستان‌های استان مرکزی در محل اداره بهزیستی شهرستان زرندیه تشکیل مقرر شد مشکلات اداره بهزیستی شهرستان زرندیه در حوزه خودرو، مسکن، معلولان، اعتبارات، حوزه مشارکت مردمی، جذب نیروی اورژانس اجتماعی توسط مدیر کل بهزیستی پیگیری و مرتفع گردد.

انتهای پیام /ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.