حسن سلگی گفت: تغییری در برنامه‌های فدراسیون ناشنوایان ایجاد نمی‌شود و تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی مطابق با گذشته ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان، محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش وجوانان از مشخص شدن سرپرستان ۴ فدراسیون خبر داد که در این میان حسن سلگی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون ناشنوایان معرفی شد که قرار است به جای سید مصطفی کریمی در این فدراسیون فعالیت کند.

سرپرست فدراسیون ناشنوایان: تغییری در برنامه‌های فدراسیون ایجاد نمی‌شود

حسن سلگی سرپرست جدید فدراسیون ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: بصورت شفاهی و در سایت وزارت ورزش و جوانان اسامی سرپرستان فدراسیون‌های ورزشی اعلام شده است، اما ابلاغ و یا حکمی به صورت مکتوب به دست من نرسیده است و هر زمان که لازم باشد کار خود را در فدراسیون آغاز می‌کنم.

او ادامه داد: کریمی سیستم برنامه ریزی خوبی را در فدراسیون پیاده کرده است و نیاز به برنامه جدید و تازه‌ای نیست و هر زمان که فعالیتم را در فدراسیون آغاز کنم همان مسیر را ادامه می‌دهم و اردو‌های تیم‌های ملی مطابق با روال گذشته برگزار می‌شود و ملی پوشان برای حضور در رقابت‌های مختلف آماده می‌شوند.

سلگی عنوان کرد: تغییری در برنامه‌های فدراسیون ایجاد نمی‌شود و تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی مطابق با گذشته ادامه دارد. حدود ۳ ماه حداقل به عنوان سرپرست در فدراسیون حضور خواهم داشت تا بعد از آن با برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس جدید مشخص شود. البته با توجه به اینکه ریاست ۱۴ فدراسیون باید تغییر کند زمان دقیق برگزاری مجمع‌های انتخاباتی مشخص نیست، اما تا آن زمان تلاش می‌کنم که فدراسیون روال کار خود را ادامه دهد.


بیشتر بخوانید: تاج: از قانون منع حضور بازنشسته‌ها تمکین می‌کنم

کریمی: اگر قانون بازنشستگی شامل من شود کنار می‌روم

توفان تغییرات در فدراسیون های ورزشی/ آیا بازنشسته ها می روند ؟

اسامی ۲۱ رئیسی که باید از فدراسیون‌های ورزشی خداحافظی کنند!


انتهای پیام/

اظهارات سلگی درباره سرپرستی فدراسیون ناشنوایان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار