۳ سارق خودرو به همراه ۳ دستگاه خودروی سرقتی در تنکابن دستگیر شدند.

سرهنگ رامین شمس فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در بخش نشتاء این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌ های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ شمس گفت: پس از هماهنگی‌ های قضائی، ماموران متهم را که در حال اوراق کردن یک دستگاه خودروی سرقتی در داخل حیاط منزل خود بوده دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری ۲ نفر از همدستان متهم در ادامه این عملیات خبر داد و گفت: متهمان تاکنون به ۳ فقره سرقت خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ شمس افزود: در ادامه بازرسی‌ های به عمل آمده از مخفیگاه این متهمان ۳ دستگاه خودروی سرقتی کشف شد و موضوع در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: ضمن تجهیز خودروی خود به وسایل ایمنی و بازدارنده از پارک خودرو در محل‌ های خلوت و فاقد روشنایی مناسب خودداری کنند.

انتهای پیام/ م

کشف ۳ دستگاه خودروی سرقتی در تنکابن

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.