رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در عملیات مشترک با پلیس استان فارس ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک در بوشهر به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،عبدالرضا شبانی افزود: با انجام رصد اطلاعاتی به صورت ویژه فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که به صورت حرفه‌ای و عمده در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان بوشهر و استان‌های همجوار فعالیت داشتند زیر نظر گرفته شد.

وی بیان کرد: براساس تحقیق‌های انجام شده مشخص شد سرکرده باند با همکاری دیگر اعضای خود مواد مخدر را در یکی از شهرستان‌های استان فارس بارگیری و قصد انتقال آن به استان‌های مرکزی را دارند.

شبانی تصریح کرد: با محرز شدن موضوع، پس از هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس یک تیم ویژه به محل تردد احتمالی سوژه اعزام و نسبت به کنترل این محور اقدام کردند.

شبانی اظهار داشت: در نهایت یک دستگاه کامیون مربوط به اعضای باند شناسایی و متوقف شد و در بازرسی فنی و دقیق از کامیون مقدار ۴۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت حرفه‌ای جاساز شده بود کشف شد.

وی با تقدیر از پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس به منظور همکاری برای کشف این محموله گفت: در این عملیات سرکرده باند دستگیر و همدستان وی شناسایی و تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/م

در عملیات مشترک با پلیس استان فارس و بوشهر ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.