نماینده فارس برای بازگشت به جمع مدعیان، چاره‌ای جز شکست تیم انتهای جدولی رعد پدافند اصفهان ندارد.

شاهد شیراز در پی شکست نماینده اصفهان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تیم شاهد شیراز در هفته ششم رقابت‌های دسته یک فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۷ مهرماه به میزبانی سالن ۲۲ بهمن رودرروی رعد پدافند اصفهان قرار می‌گیرد.

شاگردان برزگر در تیم شاهد تا پایان هفته پنجم با کسب هشت امتیاز، مکان سوم جدول رده بندی گروه دوم مسابقات را در اختیار دارد و رعد پدافند اصفهان با تنها ۲ امتیاز، در انتهای جدول جاخوش کرده است.

فقیه سرپرست تیم شاهد در خصوص بازی این هفته در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: تمرینات خوبی را پشت سر نگذاشتیم، چون سالنی برای تمرین در اختیار نداشتیم و سالن ۲۲ بهمن را هم بدلیل نداشتن بودجه، به ما ندادند.

وی ادامه داد: تیم شاهد با هزینه شخصی در مسابقات حضور پیدا کرده و باید حمایت بیشتری شویم و إن شااله تا روز بازی این مشکل نیز حل شود و اداره کل ورزش و جوانان فارس، درب سالن را باز کند.

سرپرست شاهد همچنین در خصوص مشکلات و حاشیه‌های پس از بازی با بعثت کرمانشاه بیان کرد: با سازمان لیگ همکاری کردیم و به احتمال زیاد تماشاگران کرمانشاهی محروم می‌شوند.

قضاوت بازی شاهد شیراز و رعد پدافند اصفهان را رسول بازرگان و محسن وحدانی برعهده دارند و عباس دهقانپور ناظر داوری این بازی است.

در دیگر بازی گروه دوم مقاومت عباس نژاد اقلید از شهرداری قزوین میزبانی می‌کند.

انتهای پیام/ن

دیدار شاهد شیراز و نماینده اصفهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار