فرمانده نیروی انتظامی دورود از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با حضور پلیس‌های تخصصی و کوپ در این شهرستان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛نبی اله قاسمی،فرمانده نیروی انتظامی دورود از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با حضور پلیس‌های تخصصی و کوپ در این شهرستان خبرداد.

نبی اله قاسمی از دستگیری ۷۷ نفر وتوقیف ۳۷ دستگاه خودرو وموتورسیکلت در دورودخبر داد وگفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان، توسط ۲۱ اکیپ به استعداد ۸۵ نفراز عوامل کوپ، پلیس‌های تخصصی و کارکنان ستادی با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: این طرح در مناطق جرم خیز و به صورت ضربتی اجرا و تعداد ۲۲ دستگاه موتورسیکلت و ۱۵ دستگاه خودرو توقیف و ۲۷ نفر معتاد و ۳۷ متهم تحت تعقیب مراجع قضائی و ۹ سارق دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی دورود کشف ومقادیری انواع موادمخدر، انواع قرص روان گردان و متادون و تعدادی تجهیزات ماهواره و سلاح غیر مجاز با دستگیری ۴ نفر در این خصوص را از دیگر اقدامات طرح عنوان کرد.

قاسمی افزود: شهروندان از اجرای طرح مذکور بسیار راضی وخواهان استمرارآن بودند.

او ضمن تاکید بر استمرار طرح اظهارداشت: مخلان نظم وسوداگران مرگ بدانند نیروی انتظامی به آنان مجال آسایش وجولان نحواهد داد وبرابر قانون با شدت باآنان برخورد خواهدکرد.

انتهای پیام/ب

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در دورود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.