اداره اطلاع‌رسانی انرژی آمریکا هشدار داده است بالا رفتن بهای جهانی نفت شهروندان آمریکایی را در زمستان پیش‌رو با مشکلاتی مواجه خواهد کرد.

افزایش قیمت نفت دغدغه اصلی مردم آمریکا برای پشت سرگذاشتن زمستان پیش‌روبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه واشنگتن اگزمینر چاپ آمریکا در گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: اداره اطلاع رسانی انرژی آمریکا هشدار داده است بالا رفتن بهای جهانی نفت که عمدتا ناشی از تحریم های این کشور ضد ایران است شهروندان آمریکایی را در زمستان پیش رو با مشکلاتی مواجه خواهد کرد.

اداره اطلاع رسانی انرژی آمریکا هشدار داد تحریم های این کشور ضد ایران باعث خواهد شد که شهروندان آمریکا در زمستان پیش رو برای گرم کردن منازل مسکونی‌شان با چالش هایی مواجه شوند.

اداره اطلاع رسانی انرژی آمریکا اعلام کرد انتظار دارد که امسال قیمت انرژی بیشتر از زمستان سال 2017 باشد که علت آن هم افزایش قیمت نفت خام در بازارهای جهانی است. بحران موجود در بازار جهانی نفت تا حدی ناشی از تحریم‌های آمریکا ضد ایران است که قرار است از پنجم نوامبر شروع شوند.

اداره اطلاع رسانی انرژی آمریکا پیش بینی کرده است قیمت هر بشکه نفت خام برنت که در تولید محصولات پالایشگاهی در آمریکا استفاده می شود به حدود هفتاد و نه دلار برسد که در مقایسه با زمستان گذشته حدود پانزده دلار بیشتر خواهد بود. افزایش قیمت نفت برنت هم ناشی از کمبود نفت در بازارهای جهانی و نگرانی ها درباره اختلال در صادرات نفت در ماه آینده است.

روزنامه واشنگتن اگزمینر نوشته است بخش عمده‌ای از ساکنان شمال غرب آمریکا بر خلاف ساکنان واشنگتن دی سی برای گرم کردن منازل مسکونی‌شان به سوخت نیاز دارند. هر چند در سال های گذشته هم مناطق بیشتری در آمریکا تلاش کرده اند که از گاز طبیعی و انرژی برق برای گرم کردن منازل مسکونی‌شان استفاده کنند اما همچنان بخش زیادی از شهروندان آمریکا برای تامین گرمای خانه‌هایشان در زمستان از نفت استفاده می کنند.

نویسنده گزارش روزنامه واشنگتن اگزمینر در ادامه نوشته است البته هیچ اطمینانی وجود ندارد که قیمت نفت خام در آینده نزدیک کاهش یابد. در عین حال میزان سرمای زمستان امسال هم در این خصوص تاثیرگذار خواهد بود و طبیعی است که شهروندان آمریکایی در صورتی که با زمستانی سرد مواجه شوند افزایش قیمت نفت خام بیش از پیش آنها را آزار خواهد داد.

اداره هواشناسی آمریکا هم پیش‌بینی کرده است که امسال زمستان دمای هوا در آمریکا در مقایسه با سال گذشته سردتر خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
مگه عصر حجره که با نفت خودشونو گرم میکنن ؟!
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۰:۱۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
حقشونه دلم خنک شد ترامپ جواب اعمالتو تحویل بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۱۹:۲۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
فکرش رو کنید بجای خام فروشی ازش استفاده میکردیم در تولید.باید بدن دست سپاه
Pakistan
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
بفکرخودمون باشید اونادولتشون هواشونوداره
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۵:۲۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
ترامپ به امور کشورش برسه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۵۵ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
اصلا فکرش رو هم نمیکردم در آمریکا مردم برای گرم کردن محیط از نفت استفاده کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
مردم آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
جمیله
۱۲:۵۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
لعنت بر امریکای خبیث
آخرین اخبار