با حضور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی مسایل و مشکلات رانندگان بخش حمل و نقل کالا بررسی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛نشست بررسی مشکلات رانندگان بخش حمل و نقل کالا با حضور روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی و نیز روسای انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل بررسی شد.

در این نشست مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: سهم آذربایجان غربی از کل ناوگان باری کشور حدود ۵ درصد است که در حال حاضر لاستیک مورد نیاز رانندگان نیز براساس این میزان سهم توزیع می‌شود.

ارسلان شکری گفت: به زودی با رایزنی‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و همکاری و توجهات استاندار محترم و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در استان سهم توزیع لاستیک را افزایش خواهیم داد.
 
وی ادامه داد: هم اکنون آمار صدور بارنامه در استان به تعداد روز‌های قبل از بروز مشکلات اخیر رانندگان نزدیک شده است که این همکاری رانندگان عزیز قابل قدردانی است.

شکری گفت: با توجه به کشاورزی بودن استان و صادرات محصولات کشاورزی با دستور استاندار و پیگیری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مشکلی از بابت صادرات این محصولات وجود ندارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همچنین از پیگیری این اداره کل برای تامین نیاز نهاده‌های دامی استان خبر داد و گفت:: هم اکنون این محصولات به استان حمل میشود و مشکلی در اینخصوص نیز وجود ندارد.

شکری با اشاره به تصویب تن کیلومتر در شورای عالی ترابری ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک این قانون ابلاغ شود.

روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی هم با استماع مسایل و مشکلات مطرح شده قول پیگیری‌های لازم را داد و گفت: دولت و مجلس پیگیر امور و مشکلات رانندگان است.

حضرت پور ادامه داد: شخصا پیگیر طرح عنوان سختی و زیان آور بودن شغل رانندگی برای لحاظ شدن تخفیفات بیمه و بازنشستگی از مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

در ادامه این جلسه روسای انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل به بحث و گفتگو درباره مسایل و مشکلات این صنف پرداختند.
 
انتهای پیام/م
 

مشکلات رانندگان باری بررسی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.