نماینده مردم اندیمشک در مجلس گفت: ۸ سال دفاع مقدس و دفاع از حرم‌های متبرک اهل بیت (ع) در برابر تکفیری‌ها و تروریست‌ها تنها بخشی از حماسه‌های این مردم برای دفاع از راه ولایت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: هم زمان با آغاز سفر معنوی اربعین و حضور پرشور عاشقان اهل بیت(ع) در اندیمشک، مجتمع فرهنگی شهدای گمنام این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: اندیمشک در حوزه‌های تردد اسکان و پذیرایی از زائران اربعین سرتاسر کشور و مسلمانان و عاشقان اهل بیت(ع) کشورهای مختلف جهان آماده سازی و تمهیدات ویژه‌ای به همین جهت پیش بینی و به اجرا رسیده است و بهره برداری از مجتمع فرهنگی شهدای گمنام اندیمشک یکی از این خدمات است.

حسنوند عنوان کرد: همزمان با آئین بهره برداری از این مجتمع فرهنگی، عملیات تجهیز آن در حال اجرا است که این مجتمع فرهنگی شهدای گمنام این شهرستان در زمینی به مساحت 850 تکمیل و تجهیز شده است، بیان کرد: این طرح  با اعتباری بالغ بر 7 و نیم میلیارد ریال و از محل اعتبارت نفت تأمین و به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/م

ساخت مجتمع فرهنگی در اندیمشک

برچسب ها: اربعین ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.