رییس پلیس راه مازندران گفت: جاده چالوس به دلیل تخلیه بار ترافیکی و روان سازی آمد و شد خودرو عصر امروز با یک ساعت تاخیر یکطرفه می‌شود.

علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه هک اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده چالوس پرحجم و روان است، گفت: پلیس راه کرج ساعت ۱۵ امروز با یک ساعت تاخیر رفت و آمد انواع وسایل نقلیه را از کرج به مرزن آباد ممنوع کرد.

وی با اشاره به بار ترافیکی جاده کرج – مرزن آباد و اعمال ممنوعیت تردد در این جاده،  افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه با یک ساعت تاخیر از ساعت ۱۸ امروز از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی گفت:رانندگان در هنگام امد و شد در جاده چالوس با رعایت سرعت مطمئنه و خودداری از حرکات حادثه ساز با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه ارتقاء و اعتلای فرهنگ ایمنی، کاهش سوانح رانندگی را به دنبال دارد، افزود: جدا سازی خطوط رفت و برگشت در محور‌های فرعی پر تصادف و برخورد با دستفروشان مستقر و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌ها سوانح جاده‌ای را کاهش می‌دهد.

وی گفت:مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

جاده ۵۹، معروف به جاده چالوس یکی از مهمترین جاده‌ها برای مردم تهران و کرج است که از میان شهر کرج در استان البرز شروع و به شهر چالوس در کرانه دریای خزر وصل می‌شود.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ

یکطرفه شدن جاده چالوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار