سوانح رانندگی دیشب و امروز محور‌های ساوه ۷ کشته و ۶ مصدوم بر جا گذاشت.

۱۰ کشته و مصدوم در سوانح رانندگی محور‌های ساوهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛بر اثر ۳ سانحه رانندگی دیشب و امروزدر محور‌های اتوبان ساوه-همدان و آزادراه ساوه- تهران ۷ نفر کشته و ۶ نفر مصدوم شدند.

عزیزی سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: سحرگاه امروز واژگونی یکدستگاه سواری پراید در محور اتوبان ساوه-همدان یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

عزیزی افزود: پس از اطلاع از این حادثه سریعا کد عملیاتی پایگاه اورژانس ۱۱۵ غرق آباد به محل اعزام و پس از تریاژ مصدومین توسط تکنسین‌های اورژانس متاسفانه یکی از مصدومین قبل از رسیدن آمبولانس فوت کرده بود و مصدوم دیگر که خانمی ۵۵ ساله بود به بیمارستان شهید مدرس انتقال داده شد.

۸ فوتی و مصدوم در سانحه تصادف دیشب  آزادراه ساوه- تهران

وی اضافه کرد: شامگاه دیشب هم براثر سانحه تصادف بین یکدستگاه کامیون بنز و سواری سمند در لاین شرقی کیلومتر ۶۵ آزادراه ساوه- تهران ۸ نفرکشته و مصدوم شدند.

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی ساوه ادامه داد: با وجود ترافیک سنگین و هماهنگی با آتش نشانی اکیپ‌های اورژانس در محل حادثه حاضر شدندکه متاسفانه ۵ نفر در دم کشته و ۳ نفر مصدوم شدند.

وی اضافه کرد: شدت حادثه موجب شد تا یک اکیپ هم از اورژانس شهرستان رباط کریم در این حادثه حاضر و یک مصدوم را به مرکز درمانی خود منتقل کرد.

در بررسی کارشناسی پلیس راه علت این سانحه   بی توجهی به جلو از سوی راننده خودروی کامیون ناشی از خستگی و خواب آلودگی از راننده خودرو اعلام شد.

 یک کشته و ۲ مجروح در سانحه رانندگی محور اختر آباد در مسیر  ساوه _ همدان

 پلیس راه استان مرکزی هم اعلام کرد: در سانحه رانندگی که ساعت حدود ۲۱ دیشب در محور فرعی اختراباد واقع در مسیر ساوه _ همدان در برخورد یک دستگاه خودروی پژو پارس با یک دستگاه کامیون بنز رخ داد یکی از سرنشینان خودرو پژو فوت و ۲ نفر دیگر از سرنشینان آن مجروح شدند.

 علت این سانحه تجاوز به چپ از سوی راننده پژو و عدم ترمیم شانه را از سوی اداره راه اعلام شد.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.