مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: علاقمندان به شرکت کنندگان در جشنواره رسانه‌ای ابوذر می‌توانند آثار خود را تا سی ام آذر ماه ارسال کنند.

سی ام آذر ماه آخرین مهلت برای شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلانبه  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محسن جعفری مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: علاقمندان به شرکت کنندگان در چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر می‌توانند آثار خود را در قالب عکس، یادداشت، گزارش، موشن‌گرافی، خبر، مصاحبه، کاریکاتور، فیلمنامه، مقاله و فیلم کوتاه تا سی ام آذر ماه به سازمان بسیج رسانه استان گیلان ارسال کنند.

وی افزود: این جشنواره با موضوع‌های مقاومت و دفاع مقدس، بصیرت و دشمن‌شناسی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی، مباحث معیشتی خبرنگاران، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان به تهاجم فرهنگی و جنگ رسانه‌ای دشمنان علیه کشور اشاره کرد و گفت: در تلاشیم تا پایان سال ۱۰۰ دوره آموزشی سواد رسانه‌ای برای ۱۰ هزار گیلانی برگزار کنیم و چگونگی استفاده از ابزار رسانه‌ای دشمنان را برای شرکت کنندگان تشریح کنیم.

محسن جعفری تضعیف دستاورد‌های انقلاب را بخشی از اهداف شوم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی اعلام کرد و افزود: انقلاب اسلامی در طول چهل سال عمر خود حوادث سخت بسیاری را تحمل کرده است، اما دشمنان ما باید آرزوی نابودی انقلاب را به گور ببرند.

وی از اعزام ۵ تیم خبری متشکل از ۳۰ خبرنگار وعکاس گیلانی برای پوشش مراسم امسال اربعین حسینی به عراق خبر داد و گفت: همچنین برای اطلاع رسانی سریعتر، سایت اربعین هم راه اندازی شده و در این سایت همه اطلاعات مورد نیاز زائران اعم از مکان موکب‌ها و امکانات بین راهی موجود است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه ۴۰۰ کانال خبری هم در فضای مجازی راه اندازی شده است گفت: این کانال‌ها خبر‌های مربوط به اربعین را منتشر می‌کنند.

محسن جعفری تصریح کرد:پارسال ۴۰ خبرنگار وعکاس گیلانی برای پوشش مراسم اربعین به عراق اعزام شدند که بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ خبر و ۱۰ هزار فریم عکس منتشر کردند.

 

انتهای پیام/م.ع

پایان آذرماه آخرین مهلت برای شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان است

برچسب ها: سپاه ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.