مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از فعالیت موکب ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در مرز مهران به‌منظور پذیرایی از زوار حسینی خبر داد.

رونمایی از پروانه موکب داری کانون‌های مساجد کشور

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام: حجت‌الاسلام علی چراغی پورمسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام پروانه موکب داری اربعین حسینی سال 1397 با شماره پروانه 3033/ 97 برای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد صادرشده است.

وی، بابیان اینکه این پروانه از سوی کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین کشور و ستاد بازسازی عتبات عالیات صادرشده است، افزود : این پروانه بر اساس مصوبه شماره 13024 مورخ 25/03/ 1396 ستاد مرکزی اربعین حسینی بنا به درخواست متقاضی، موافقت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و موافقت کمیسیون عالی جذب مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه این پروانه با مشخصات زیر صادر و به متقاضی اعطا گردید.

حجت‌الاسلام چراغی پور، در این موکب زمینه اسکان خواهران 150 نفر در روز، اسکان برادران 150 نفر در روز، صبحانه 300 پرس، ناهار 300 پرس، شام 400 پرس و میان وعده 1000 پرس در روز و پخت 2 هزار قرص نان در روز فراهم‌شده است.

وی، بابیان اینکه فعالیت این موکب از 25 مهرماه آغازشده و تا 13 آبان ماه سال جاری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: موکب‌های مردمی کانون‌های مساجد با نان علمدار کربلا در شهر مهران و مسجد جامع اهل‌بیت (ع) این شهر و همچنین در کربلا در باب القبله برای پذیرایی و استقبال از زوار حسینی آمادگی دارند.

انتهای پیام/ه

برپایی موکب اربعین در مهران

برچسب ها: اربعین 97 ، محرم 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.