مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌های استان کرمان گفت: بلیط بازگشت زائران اربعین به صورت باز بوده و هر ساعت و روزی که قصد بازگشت داشته باشند می‌توانند از آن استفاده کنند.

بلیط برگشت مسافران اربعین باز استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدعلی حاج سیدعلیخانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان گفت: جلسات متعددی با شرکت‌های حمل و نقل مسافر و کالا در این رابطه در استان کرمان برگزار و برنامه ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی افزود: ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان آمادگی کامل برای جابه جایی هر تعداد زائر اباعبدالله (ع) که در سامانه ثبت نام کنند را از استان به مرز چذابه و شلمچه دارد .

حاج سیدعلیخانی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم اندیشیده شده و استان کرمان آمادگی کمک به دیگر استان‌های همجوار را در صوررت نیاز در بحث حمل و نقل و تامین اتوبوس دارد بیان داشت:سال قبل نیز 16هزار مسافر استان با 450اتوبوس جابجا شدند.

وی اظهارداشت: دو نوع اتوبوس وی آی پی و لوکس  برای انتقال زائران از استان کرمان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان افزود: تهیه بلیط هرچه سریع تر باشد شامل تخفیف می شود که خرید  بلیط به صورت باز  15درصد تخفیف و خرید اینترنتی بلیط یک طرفه  10درصد تخفیف دارد.

وی با بیان اینکه امسال این امکان برای زائران اربعین فراهم شده که از اکنون می‌توانند بلیط بازگشت خود را هم خریداری کنند تصریح کرد: بلیط بازگشت زائران اربعین به صورت باز بوده و هر ساعت و روزی که قصد بازگشت داشته باشند می‌توانند از آن استفاده کنند.

حاج سیدعلی خانی همچنین از انتقال بار برای موکب های حاضر در همایش اربعین توسط ناوگان حمل ونقل استان خبرداد.

انتهای پیام/ح

بلیط برگشت مسافران اربعین باز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار