با فعال‎سازی آشپزخانه مرکزی در نقطه صفر مرزی شلمچه طی ۱۰ روز، ۶۰ هزار وعده غذای گرم در این آشپزخانه طبخ و توزیع خواهد شد.

۶۰ هزار وعده غذای گرم در مرز شلمچه طبخ و توزیع می‌شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام علی لقمان‎پور معاون هماهنگ‎کننده ستاد اربعین حسینی بنیاد کرامت رضوی گفت: با حمایت این ستاد، موکب خادمان حرم مطهر رضوی با حضور ۴۰ نفر از خدام بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) و پشتیانی معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در این مرز راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه مرز شلمچه به عنوان مرز خروجی تمامی زائران خارجی در نظر گرفته شده است، افزود: در این راستا ۱۲۰ خادم افتخاری با عنوان "فاطمیون" در این مرز برای پاسخگویی و پذیرایی از زائران خارجی که اکثرا پاکستانی و افغانستانی هستند در نظر گرفته شده است.

لقمان‎پور با اشاره به اقدامات ستاد اربعین حسینی بنیاد کرامت رضوی در مرز شلمچه، ادامه داد: تأمین و ارائه ۴۰ هزار بسته پذیرایی سبک به زائران خارجی، اهدای ۱۰۰۰ بسته فرهنگی به مسئولان کاروان‎‏ ها، راه‎اندازی ایستگاه ارتباط گیری با کاروان‎ها و فعالان فرهنگی کاروان‎های خارجی و همچنین حمایت دارویی از بیمارستان صحرایی مستقر در مرز شلمچه از جمله اقدامات این ستاد است.

انتهای پیام//ف. ش
 

موکب خادمان حرم مطهر رضوی در مرز شلمچه راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.