مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه با اشاره به اضافه شدن ۳۰ هزار مشترک جدید تا پایان سال، گفت: ۵۰۰ کیلومتر شبکه در سال‌جاری اجرا خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه گفت : هم‌اکنون در استان کرمانشاه ۵۴۰ هزار مشترک گاز در قالب ۲۷ شهر گازدار، یک‌هزار و ۱۰۰ روستا و ۱۸ شهرک صنعتی وجود دارد.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۱ میلیون مترمکعب گاز در این استان مصرف می‌شود، افزود: ۱۴۰ روستا از ابتدای سال‌جاری تاکنون از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

شهبازی با بیان اینکه در مدت مذکور ۸ هزار و ۵۰۰ مشترک به مشترکان استان اضافه شده است، گفت: ۲۴۵ کیلومتر شبکه و ۴ هزار و ۵۰۰ علمک نیز نصب شده است.

برنامه‌ریزی برای اضافه شدن ۳۰ هزار مشترک جدید از دیگر گفته‌های شهبازی بود که در راستای آن ۵۰۰ کیلومتر شبکه در سال‌جاری اجرا خواهد شد.

وی با یادآوری رعایت یک‌سری فصل نکات ایمنی با توجه به فرارسیدن فصل سرما، ادامه داد: شهروندان استفاده از دودکش H، استفاده از وسایل گازسوز استاندارد، عدم نصب آبگرمکن در محیط بسته، استفاده از شلنگ و بست‌های استاندارد، به کارگیری تعمیرکار مجرب برای نصب وسایل گازسوز را حتما مدنظر داشته باشند.

این مسؤول از هم استانی‌ها خواست در فصل سرما با رعایت دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد این اداره را در راستای خدمات‌رسانی مطلوب یاری دهند .

 

 

انتهای پیام/د

۵۴۰ هزار مشترک گاز در قالب ۲۷ شهر گازدار در کرمانشاه وجود دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.