رییس پلیس راه لرستان گفت: با توجه به آغاز بارش‌ها و ترافیک بالای خودرو‌ها به دلیل عبور زائران اربعین حسینی از استان، رانندگان نسبت به لغزندگی جاده‌ها و رعایت نکات ایمنی هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ مرتضی چغلوند رییس پلیس راه لرستان اظهارداشت: در شرایط عادی برخی جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های استان حادثه خیز هستند که در وضعیت کنونی که شرایط جوی ناپایدار بوده و عبور زائران کربلا از استان افزایش یافته، تردد در این مسیر‌ها باید با احتیاط بیشتر انجام شود.

وی گفت: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مورد توجه باشد چرا که هرگونه سهل انگاری منجر به وقوع حوادث جبران ناپذیر می‌شود.

وی تصریح کرد: با نزدیک شدن به اربعین حسینی حجم خودرو‌های عبوری از استان بیشتر شده و پیش بینی می‌شود از ۳۰۰ هزار تردد در شرایط فعلی تا ۵۰۰ هزار تردد نیز افزایش یابد.

سرهنگ چغلوند گفت: تعداد نیرو‌های راهور در جاده‌های استان افزایش یافته و برای ارتقا عملکرد این نهاد در جاده ها، نیرو‌های کمکی از سایر استان‌ها نیز در محور‌های مواصلاتی استان مستقر شده است.

وی تاکید کرد: بسیاری از رانندگان به دلیل ناآشنایی با محور‌های کوهستانی و نقاط حادثه خیز استان و خستگی، قوانین را رعایت نمی‌کنند و موجب بروز حوادث می‌شوند.

انتهای پیام/م

پلیس راه نسبت به لغزندگی جاده‌های لرستان هشدار داد

برچسب ها: حمل و نقل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.