به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، اُلمپیاد درون مدرسه ای "با شعار چهل سال ورزش، چهل سال افتخار" با مشارکت 14هزار دانش آموز ریگانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن زاهدی، رییس اداره ورزش و جوان شهرستان ریگان امروز در مراسم اُلمپیاد درون مدرسه ای در مدرسه امید آینده گفت: در این اُلمپیاد، دانش آموزان در 10رشته ورزشی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: بازی های بومی و محلی از دیگر برنامه های این اُلمپیادست که مورد تاکید ماست.

آغاز اُلمپیاد درون مدرسه ای در ریگان + تصاویر

زاهدی، ترویج فرهنگ ورزش در مدرسه، شاداب سازی فضای آموزشی و ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی دانش آموزان را از جمله اهداف برگزاری اُلمپیاد ورزشی در مدارس برشمرد.

زاهدی ایجاد نشاط و شادابی بین دانش آموزان، ایجاد رقابت سالم و شناسایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان را از دیگر اهداف برگزاری این اُلمپیاد ورزشی عنوان و تصریح کرد: اولویت اول این اُلمپیاد، مدارسی هستند که در روستاهای محروم قرار دارند.

آغاز اُلمپیاد درون مدرسه ای در ریگان + تصاویر

وی یادآور شد: در این رویداد ورزشی درون مدرسه ای، دانش آموزان در رشته های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، اسکیت، دو و میدانی، هندبال و ورزش های بومی و محلی در فضایی امن، آرام و سرشار از شور و نشاط با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رییس اداره ورزش وجوانان ریگان گفت: این اُلمپیاد درون مدرسه ای تا پایان اسفند ماه در تمامی مدارس شهرستان ریگان برگزار خواهد شد.

آغاز اُلمپیاد درون مدرسه ای در ریگان + تصاویر

زاهدی افزود: در شهرستان ریگان، استعدادهای خوبی در زمینه های ورزشی وجود دارد که نیاز به شکوفایی و حمایت دارند.

انتهای پیام/ب

مشارکت 14هزار دانش آموز ریگانی در اُلمپیاد درون مدرسه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار