امام‌جمعه خرمشهر گفت: صدور ویزاها در حال حاضر به‌کندی پیش می‌رود ‌ و عمده آن به کنسولگری‌ها بازمی‌گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت‌الاسلام نبی موسوی امام‌جمعه خرمشهر در نشست تسهیل تردد زائران که امروز برگزار شد، گفت: برای آماده‌سازی مسیر تردد زائران در مرز شلمچه میلیاردها تومان هزینه شده تا بستر ورود و خروج زائران فراهم شود،  اما برخی مسئولان به دنبال این هستند که مسیر را جابه‌جا کنند و با اختصاص جاده فعلی به‌عنوان مسیر تجاری، مسیر جدیدی برای پیاده‌ روی اربعین ایجاد کنند.

وی افزود: با توجه به گرمای هوا و مشکلات موجود در صورت تغییر این مسیر حداقل 7 یا 8 سال طول می‌کشد تا زیرساخت‌های مناسب در مسیر جدید ایجاد شود و مسئولان باید مراقب باشند تا این مسیر تغییر نکند.

امام‌جمعه خرمشهر با بیان اینکه تا این لحظه تعداد زیادی روادید صادر شده اما صدور ویزاها به‌کندی اتفاق می‌افتد و عمده آن به کنسولگری‌ها بازمی‌گردد، ادامه داد: امروز شاهد بودیم که این افراد (مسئولان کنسولگری عراق) 10 صبح به محل کار آمدند و زائران زیادی در مرز شلمچه سرگردان هستند.

موسوی با بیان اینکه بحثی در کشور شایع شده مبنی بر اینکه عراق می‌خواهد ویزا را بردارد، گفت: این موضوع باید مشخص و اطلاع‌رسانی شود و ما باید بستر را برای ورود و خروج بهتر زائران فراهم کنیم.

انتهای پیام/ د

صدور ویزا در مرز شلمچه

برچسب ها: عراق ، مرز شلمچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.