مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: شبکه قزوین در برگزاری کنگره ۳ هزارشهید استان با تمام بضاعت خود به برنامه سازی و اطلاع رسانی در رابطه با این رویداد ارزشمند می‌پردازد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛ انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: مستند فاخر دفاع مقدس همچون «مردان هور» برای برگزاری کنگره ۳ هزارشهید استان تولید شده است.

به گفته انبارلویی، این مستند دایره المعارف هشت سال دفاع مقدس در محدوده جغرافیای است که در ۷۲ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تولید شده است.

انبار لویی، «ماموریت در ساحل نیسان» را از دیگر مستند‌های تولید شده برای برگزاری کنگره شهدا بیان کرد و گفت:: این مستند روایتگر خاطرات سرداران و فرماندهان لشگر ۱۶ زرهی استان در جنگ تحمیلی است.

وی اضافه کرد: ویژه برنامه‌های یادواره شهدای استان، مستند‌های فاخر شهدای مدافع حرم قزوین تحت عنوان «من و حمید»، «راه شیری» و «رسول» و پخش مستند «مردان مقاومت» با موضوع معرفی عملیات‌هایی که رزمنده‌های قزوین در آن شرکت داشتند از دیگربرنامه‌های سیمای مرکز قزوین برای این ایام خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: همچنین تا زمان برگزاری کنگره در برنامه‌های روتین شبکه مثل «صبح بخیر قزوین»، «خانه ما» و «هم محلی» از کارشناسان و دبیران کمیته‌های ۲۱ گانه کنگره شهدا دعوت می‌شود تا به این رویداد بپردازند.
انبارلویی اظهار داشت: تولید و پخش ویژه برنامه زنده مختص کنگره ۳ هزارشهید استان در دستور کار سیمای مرکز قزوین است.

وی اضافه کرد: در حوزه صدا هم برنامه صبحگاهی «زندگی سلام» با مسئول یکی از کمیته‌های برگزاری کنگره برای سوال از کم و کیف برگزاری این رویداد ارتباط برقرار می‌کند.

انبارلویی گفت: «کلبه مهر» نیز در این ایام میزبان خانواده‌های شهدای استان خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین در ادامه افزود: برنامه «پژواک» در رادیو قزوین به تبیین اهداف و برنامه‌های کنگره توسط مسئولین برگزاری مراسم می‌پردازد.

به گفته انبارلویی، برنامه «پاتوق» هم با اختصاص موضوع برنامه به محور‌های متناسب با فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تهیه بخش گفتگو با فرزندان جوان شهدای استان، شنوندگان رادیو قزوین را بهره‌مند خواهد ساخت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: پوشش خبری همه یادواره‌های شهدا در نقاط مختلف استان، تهیه گزارش‌های تولیدی و پوشش خبری نشست‌های مشترک ستاد و پخش گفتگوی ویژه خبری با حضور مسئولان برای ارائه گزارش عملکرد کمیته‌ها و پاسخ به مطالبات کنگره شهدا از ویژه برنامه‌های حوزه خبر شبکه قزوین تا روز برگزاری کنگره شهدا است.

انتهای پیام/

برنامه های رادیو و تلویزیون قزوین برای کنگره شهدای قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار