همزمان با هفته تربیت بدنی زنگ ورزش همگانی با حضور رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در مدرسه تختی اردبیل به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، زنگ ورزش با حضور علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی، مدیر کل ورزش و جوانان و مدیر کل آموزش و پرورش در هنرستان تربیت بدنی تختی اردبیل به صدا درآمد.

علی مجدر آرا، رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور گفت: در حال حاضر ۲۱ درصد مردم کشور در ورزش های همگانی مشارکت دارند و هر سال شاهد استقبال بیشتر گروه های مختلف به ویژه خانواده ها از این ورزش هستیم.

وی افزود: بر اساس چشم انداز سال ۱۴۰۴ باید با برنامه ریزی و بسترسازی مناسب زمینه مشارکت ۵۰ درصدی مردم در ورزش همگانی را فراهم کنیم تا به شاخص های جهانی برسیم.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور گفت: تلاش می کنیم بتوانیم شاخص های مرسوم دنیا را در کشور پیاده کنیم و این روند هر سال بهتر شود تا میزان امید به زندگی، شادی و نشاط اجتماعی ارتقاء یابد.

مجدآرا بیان کرد: اولویت امسال ما در اجرای طرح های تحول و ایجاد جاده های سلامت است که بودجه آن از سوی وزارت ورزش به استان ها اختصاص داده شده است و در کنار آن تلاش می کنیم آموزش ها را در استان ها عملیاتی کنیم.

وی استان اردبیل را جز استان های پیشرو در زمینه ورزش های همگانی عنوان کرد و گفت: ورزش همگانی باید در خانواده ها مورد توجه قرار گیرد چرا که ورزش باعث ایجاد شادابی در محیط خانواده شده و از بروز خیلی از امراض جلوگیری می کند.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی دانش آموزان را به عنوان سفیران ورزش همگانی نام برد و از آنها خواست ورزش را در بین اقشار مختلف جامعه ترویج دهند.

زنگ ورزش در مدارس اردبیل به صدا درآمد

انتهای پیام/ح

21 درصد مردم کشور در ورزش های همگانی مشارکت دارند

برچسب ها: ورزش همگانی ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.