ساختمان خیری پژوهش سرای دانش آموزی خاتم بعد از گذشت سه سال همچنان بلا تکلیف است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ساختمان خیری پژوهش سرا دانش آموزی خاتم بعد از گذشت سه سال همچنان بلا تکلیف است.

یکی از شهروندان در هرات گفت: پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان خاتم سه سال است که  از سوی  خیری احداث شد  تا کنون ۶٠ درصد کار انجام شده متاسفانه برای ادامه تکمیل این ساختمان که قرار بود از سوی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد اقدام شود هیچ اقدامی برای این ساختمان نیمه ساز انجام نشده است.

شهروند دیگری افزود: این مجموعه نیاز دانش آموزان شهرستان خاتم است از مسئولان می خواهیم جهت تکمیل و بهره برداری این مجموعه اقدام کنند.

حبیب کاظمی نسب رئیس آموزش و پرورش شهرستان خاتم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت: با توجه به نیاز واحد‌های آموزشی شهرستان به مرکز پژوهش سرا پیگیری‌هایی جهت ساخت این مرکز  با همکاری مسئولان و مدیر کل نوسازی مدارس استان و واگذاری زمین خیری این ساختمان بنا شده است.

کاظمی نسب افزود: با پیگیری‌های انجام شده و اعتباراتی از کمیته برنامه ریزی به این پروژه تخصیص داد شده امیدواریم با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان  تا یکسال آینده این مرکز مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: این مرکز جهت استفاده دانش آموزان بنا شده تا دانش آموزان در دروس مختلف آزمایشگاهی فیزیک و شیمی  در این مرکز حضور یابند و ازامکانات این مجموعه استفاده کنند.

وی  افزود: امیدواریم با بهره‌برداری این مجموعه پژوهشی، مشکل پیش روی  دانش آموزان  این منطقه حل شود.

انتهای پیام/ی

بررسی مشکل ساختمان خیری پژوهش سرای دانش آموزی در خاتم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار