وزیر بهداشت از درمانگاه دانشگاه علوم پزشکی بابل و قرارگاه جهادی سجادیه استان مازندران بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد، هاشمی وزیر بهداشت از درمانگاه دانشگاه علوم پزشکی بابل و قرارگاه جهادی سجادیه استان مازندران بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید دکتر هاشمی گفت: اقدامات بهداشتی و درمانی در زمینه خدمت رسانی به زائران، مطلوب است.

وی افزود: تاکنون تمامی اقدامات در زمینه بهداشت و درمان و خدمت رسانی به زائرین کربلای معلی به خوبی پیش رفته و مشکلی وجود ندارد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از درمانگاه امام رضا (ع) مستقر در عمود ۲۸۵ در مسیر پیاده روی نجف به کربلا گفت: تعداد بیمارانی که در این بیمارستان بستری هستند، کم نیست و اکثریت آن‌ها با مشکلات جزئی پزشکی مراجعه کرده و تحت مداوا قرار گرفته اند.

هاشمی افزود: از تمامی همکاران گروه پزشکی که از اقصی نقاط کشور برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی آمده اند، باید تشکر کرد.

وی وضعیت بهداشت و درمان و رسیدگی به بیماران را مطلوب دانست و گفت: تاکنون تمامی اقدامات در زمینه بهداشت و درمان و خدمت رسانی به زائرین کربلای معلی به خوبی پیش رفته و مشکلی وجود ندارد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به توصیه‌های بهداشتی که قبل از اعزام زوار اربعین حسینی به کربلا، مورد تاکید قرار گرفته، اشاره کرد و افزود: امیدوارم زائران عزیزی که به این سرزمین مشرف شده اند، مواردی که قبلا توصیه شده از جمله استفاده از لباس گرم و دقت در مصرف خوردنی‌ها و آشامیدنی‌ها را رعایت کنند.

انتهای پیام/آ

وزیر بهداشت از درمانگاه دانشگاه علوم پزشکی بابل بازدید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.