رئیس قرارگاه اربعین در پایانه مرزی چذابه با اشاره به افزایش تدریجی زائران اربعین حسینی در این پایانه مرزی بر فراهم سازی تهمیدات ترافیکی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی حسین حسین زاده، رئیس قرارگاه اربعین در جلسه ستاد اربعین قرارگاه چذابه گفت: با توجه به اینکه پنجشنبه و جمعه مردم برای بازدید در پایانه مرزی چذابه حاضر و جمعیت بیش تر می شود، تدارک تمهیدات ترافیکی لازم ضروری است.

وی اظهار داشت: همچنین بتدریج تا آخر هفته موج زائران افزایش پیدا می کند که باید در زمینه استقرار امکانات مناسب تمهیدات لازم فراهم گردد.

حسین زاده در ادامه افزود: سال به سال کمبودها کاهش پیدا می کند و مطمئنا با همکاری و همدلی تمامی نهادها شاهد مشکلات کم تری در سال های آینده خواهیم بود.

رئیس قرارگاه اربعین در پایانه مرزی چذابه با تأکید بر اینکه باید پیش بینی لازم برای اتوبوس انجام و در صورت نیاز به تعداد آن ها افزوده شود، بیان کرد: مشکل اتوبوس ها در سال گذشته استقرار موکب ها در مجموعه بود و دور زدن اتوبوس ها حداقل 45 دقیقه تا یک ساعت زمان لازم داشت، ولی اکنون از پارکینگ تا پایانه این زمان به 5 دقیقه کاهش پیدا کرده است.

رئیس قرارگاه اربعین اذعان داشت: با توجه به تعداد ثبت نامی ها افزایش تعداد زائران طی 4 روز آینده دور از انتظار نیست و با حضور مردمی که برای تبرک در منطقه حاضر می شوند، تداخل پیدا می کند.

انتهای پیام/گ

افزایش زائران در مرز چذابه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.