آغاز المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای مدارس ناحیه یک ارومیه

المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای مدارس ناحیه یک ارومیه با حضور بیش از ۶۷ هزار نفر از دانش آموزان این منطقه آغاز شد.

اشرف نجف آبادی مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک ارومیه در گفت وگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛گفت: پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در راستای عملیاتی نمودن اهداف سند بنیادین نظام آموزش و پرورش و تمرکز بر ساحت‌های زیستی و بدنی و همچنین اخلاقی و اجتماعی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در ۴۹۶ مدرسه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه آغاز شد.


وی افزود:در مجمع ۷۵ هزار دانش آموز درمدارس ناحیه یک ارومیه مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد ۹۰ در صد شامل بیش از ۶۷ هزار دانش آموز در المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای شرکت کرده اند.


مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه گفت: المپیاد ورزشی فرصت ارزشمندی در راستای شناسایی استعداد‌ها و پتانسیل دانش آموزان می‌باشد که پیام اصلی آن، درس زندگی و مهمترین هدف آن، اجرای کامل ساحت زیستی و تربیت بدنی بر اساس سند تحول بنیادین می‌باشد.


وی اذعان کرد:این طرح به‌عنوان یک برنامه مکمل ورزشی با هدف افزایش میزان فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان و جهت ایجاد فرصتی برای مشارکت گروهی و یادگیری مهارت‌های اجتماعی اجرا می‌شود.


اشرف نجف آباد ادامه داد:مدرسه محوری و مشارکت جویی اولیا‌ء و دانش آموزان با گسترش اخلاق ورزشی و اسلامی در برگزاری المپیاد ورزشی دورن مدرسه‌ای یکی از ظرفیت‌هایی است که این طرح دارد و می‌تواند نقش مهمی در تربیت روحی و جسمی دانش‌آموزان داشته باشد.


در این المپیاد برنامه‌های ورزشی متنوعی توسط دانش آموزان اجرا شد.
انتهای پیام/ح


برگزاری المپیاد ورزشی در مدارس ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.