سرپرست معاونت فناوری مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل از برگزاری رویدادهای «دیدار با فناوران فردا» در اردبیل خبر داد.

مهران محمدی، سرپرست معاونت فناوری مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به مجوز سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی گفت: در ادامه رویدادهای سال گذشته، جهاددانشگاهی استان اردبیل رویداد دیدار با فناوران فردا را با همکاری موسسه آموزشی فرهنگی نخبگان برگزار می‌کند.

وی اظهار داشت: این رویداد مطابق با برنامه پنج ساله ششم توسعه در حوزه تجاری‌سازی فناوری و اشتغال است و می‌تواند برای دانش‌آموزان اردبیلی مثمر ثمر واقع شود.

محمدی خاطرنشان کرد: برگزاری این رویداد در روزهای 5 و 14 و 29 آبان‌ماه جاری در موسسه آموزشی فرهنگی نخبگان اردبیل برای پایه‌های هفتم، هشتم و نهم برگزار می‌شود تا بتواند در ترویج فرهنگ کارآفرینی در مدارس مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه آشنایی دانش‌آموزان با مفهوم کلی فناوری‌های نوین و به کاربستن اطلاعات در جهت ایجاد اشتغال و یا کسب شغل مناسب در آینده کاری از اهداف مهم این رویداد است، ادامه داد: تربیت نسل خلاق، نوآور و کارآفرین و تربیت مدیرانی کارآفرین و آینده‌ساز برای کشور موضوعات بسیار مهمی هستند که در حوزه تعلیم و تربیت باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

سرپرست معاونت فناوری مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل تصریح کرد: آموزش ایده‌پردازی، خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی، تشویق دانش‌آموزان به کار گروهی، آموزش روش تحقیق به روش ساده، تمرین کار گروهی، حمایت از ایده‌های دانش‌آموزی به منظور افزایش قدرت ریسک، اعتماد به نفس در دانش‌آموزان، بهره‌مندی از تجربیات کارآفرینان موفق از اهداف دیگر این رویداد می‌باشد.

انتهای پیام/ح

ترویج فرهنگ کارآفرینی در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.