فرآیند ثبت نام از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه سال97 در سی و امین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید آغاز شد.

آغاز فرآیند ثبت نام از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه سال 97فرآیند ثبت نام از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه سال97 به منظور رقابت در سی و امین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید آغاز شد. 

حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه  در گفتگو با  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه در خصوص اهداف برگزاری جشنواره گفت: این جشنواره، هرساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود. 

وی  ضمن بیان شاخص های معرفی و ارزیابی کارگر، گروه و واحدهای نمونه، ادامه داد: ارائه شیوه های نوین در کار، اختراع، ابتکار(ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید) و یا راه اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فن آوری، خدمات تولید محصول در جهت کاهش هزینه ها و افزایش راندمان تولید و صرفه جویی ارزی و ریالی، افزایش بهره وری و کیفیت نسبت به نمونه های داخلی و خارجی، افزایش رفاه یا رضایت مشتری و کاهش هزینه های مشتری پس از ارائه خدمات، افزایش میزان تولید در زمان مشخص و صرفه جویی در نهاد های تولید نسبت به ساله های گذشته 7 معیار انتخاب سی و امین جشنواره امتنان است.

عزیزی  همچنین در خصوص فرایند انتخاب منتخبین جامعه کار و تلاش اظهار نمود: در مرحله مقدماتی کارگران نمونه واحدهای اقتصادی توسط کارفرما به ادارات شهرستانی معرفی و پس از بررسی مستندات افرادی که دارای ابتکار، خلاقیت و اختراع هستند توسط کمیته داوری که دارای بیشترین امتیاز برخوردار شوند به عنوان نمونه استانی انتخاب و به دبیرخانه مرکزی واقع در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی می شوند. 

وی درخصوص زمان شروع ثبت نام سی و امین جشنواره امتنان عنوان نمود: متقاضیان می توانند از تاریخ ۱۳۹۷/۸/۵ لغایت ۱۳۹۷/۹/۵  نسبت به ثبت نام در سایت  http://emtenan.mcls.gov     اقدام و یا به اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان و در شهرستانها به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان های تابعه استان مراجعه نمایند.

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.