مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد به مناسب هفته تربیت بدنی با مدیر کل اداره ورزش جوانان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: فعالیت در حوزه جوانان هدف مشترک جمعیت هلال احمر و اداره کل ورزش و جوانان محسوب می‌شود که ثمره فعالیت‌های هلال احمر، ترویج حس بشر دوستی در جامعه است.

محسن حرازی زاده ضمن تبریک هفته تربیت بدنی افزود: اعضاء جوان و داوطلب بزرگترین سرمایه برای جمعیت هلال احمر است که دارای اهمیت بسزایی هستند و قطعا با مشارکت اداره ورزش و جوانان می‌توان برنامه‌های مفید و کار آمدی را برای جوانان پویا اجرا کرد.

حرازی زاده فعالیت در حوزه جوانان را یکی از اهداف هلال احمر برشمرد و افزود: ثمره فعالیت‌های هلال احمر، ترویج و نمود حس نوع دوستی و بشر دوستی در جامعه است و چه بسا با همکاری و تعامل با اداره ورزش و جوانان می‌توان این فعالیت‌ها گسترش بیشتری در بین قشر جوان و ورزشکار جامعه داشته باشد.

وی در پایان خواستار انعقاد تفاهم نامه در زمینه‌های ورزش و جوانان شد و افزود: جمعیت هلال احمر آمادگی کامل برای تعاملی سازنده در زمینه مباحث آموزش همگانی، ورزش، جوانان، آسیب‌های اجتماعی با تمام دستگاه‌های اجرایی و سمن‌ها  سازمان ورزش و جوانان را دارد.

 مسعود شریعتی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان یزد نیز در این دیدار با اشاره به توان و فضای مناسب جمعیت هلال احمر در استان و شهرستان‌ها گفت: فعالیت در حوزه جوانان هدف مشترک جمعیت هلال احمر و اداره کل ورزش و جوانان و همچنین همکاری با جمعیت هلال احمر که فعالیت بسیار ارزشمندی را در حوزه ورزش و جوانان دارد.

شریعتی  افزود: تعاملی سازنده در جهت پیشبرد اهداف هر دو نهاد در زمینه‌های گوناگون است.

انتهای پیام/ی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد با مدیر کل اداره ورزش و جوانان دیدار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار