معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت:تنها حدود ۷۸ هزار بلیت برای دیدار پرسپولیس- السد فروخته شده است و فروش ۲۵۰ هزار بلیت صحت ندارد.

حسین خبیری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره پر شدن ظرفیت ورزشگاه آزادی در فاصله 3 ساعت تا آغاز دیدار پرسپولیس و السد قطر بیان کرد: همانگونه که پیش بینی می کردیم با توجه به اهمیت بازی 3 ساعت پیش از شروع این دیدار ظرفیت ورزشگاه آزادی پر شد. هواداران پرسپولیس بار دیگر ما را شرمنده کرده و ثابت کردند پرشور ترین و بهترین هواداران آسیا و حتی جهان هستند. فکر نمی کنم هیچ جای دنیا 3 تا 4 ساعت پیش از شروع بازی 100 هزار هوادار به ورزشگاه بیایند و حدود 40 هزار نفر هم بیرون بمانند. این امر نشان دهنده جایگاه پرسپولیس بین مردم است.

او درباره بحث بازار سیاه بلیت فروشی این بازی اظهار داشت: بیشتر بلیت های این بازی به صورت الکترونیکی فروخته شد و بخش کوچکی از بلیت های طبقه دوم در ورزشگاه به فروش رفت. با این وجود برخی افراد از این امر سوء استفاده کرده و بلیت ها را به صورت غیرقانونی در بازار سیاه با قیمت نجومی عرضه کردند. باشگاه پرسپولیس و دستگاه های نظارتی پیگیر هستند تا با این افراد برخورد شود و ابه امید خدا  دیگر شاهد چنین اتفاق هایی نباشیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس افزود: فوتبال دنیا حرفه ای شده است و درکل دنیا بلیت بازی ها به صورت الکترونیکی فروخته می شود. هرچند امکان دارد بحث بازار سیاه و دلالی وجود داشته باشد اما فوتبال ما هم باید به سمت بلیت فروشی الکترونیکی برود. امیدوارم دستگاه های نظارتی و فدراسیون فوتبال هم همکاری کنند تا معضلات فعلی از بین برود و به امید خدا شاهد باشیم هواداران به راحتی بلیت تهیه کرده و وارد ورزشگاه شوند.

خبیری درباره اینکه شنیده می شود حدود 250 هزار بلیت برای دیدار پرسپولیس و السد فروخته شده است، گفت: 250 هزار بلیت به فروش نرفته بلکه به میزان ظرفیت ورزشگاه یعنی حدود 78 هزار بلیت فروخته شده است. منظور حمیدرضا گرشاسبی این بوده است که در زمان باز شدن سایت بلیت فروشی بین  250 هزار تا 300 هزار نفر برای خرید بلیت آنلاین بودند. بلیت فروشی هم دست باشگاه نیست بلکه یک شرکت این کار را انجام می دهد. این موضوع صحت ندارد که 250 هزار یا 300 هزار بلیت فروخته ایم.

او افزود: باید بلیت فروشی به گونه ای ساماندهی شود که هوادار پس از خرید بلیت بتواند روی همان صندلی که بلیتش را خریده است بنشیند.

خبیری درباره ارزیابی اش از دیدار پرسپولیس و السد بیان کرد: بازی خیلی حساسی است و همانگونه که برانکو و بازیکنانمان گفتند با وجود اینکه برتری یک بر صفر در خانه السد ارزشمند بود اما فریب این نتیجه را نمی خوریم. همه می دانند بازی سختی پیش رو داریم چراکه السد تیمی حرفه ای است که امکانات فوق العاده ای در اختیار دارد. این بازی برای السد حکم مرگ و زندگی دارد و هیچ راهی جز پیروزی ندارد. به همین دلیل برای بردن پرسپولیس به زمین می آیند اما با توجه به انگیزه و اراده ای که بین بازیکنان ما وجود دارد و اینکه می خواهیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم  مصمم هستیم با حمایت هواداران در خانه خودمان نتیجه خوبی بگیریم و برای اولین بار به فینال برویم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت امید عالیشاه  برای حضور مقابل السد گفت: امید روز گذشته با تیم تمرین کرد و در فهرست پرسپولیس حضور دارد اما بعید می دانم از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس ایران - السد قطر / سرخ پوشان در یک قدمی طلسم شکنی/جهنم آزادی آماده جشن صعود

برگزاری آخرین جلسه تمرینی شاگردان برانکو در آزادی

اتوبوس، به نام پرسپولیس به کام فروشنده! /قرارداد ورزشگاه کاظمی تمدید می‌شود


انتهای پیام/     

اظهارت  معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره بازی مقابل السد قطر       

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار