پزشک تیم فوتبال پرسپولیس ایران گفت: نگران آسیب دیدگی کتف کمال کامیابی نیا نباشید چرا که او در فینال هم قدرتمندانه بازی می‌کند.

حقیقت: نگران آسیب دیدگی کتف کامیابی نیا نباشید/ ماهینی از فروردین ۹۸ بازی می کندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس ایران درباره آخرین وضعیت کمال کامیابی نیا پس دیدار با السدقطر در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: کمال وضعیت مناسبی دارد و امشب هم خوب بازی کرد که این امر به دلیل دعای هواداران پرسپولیس بود. مطمئن باشید کامیابی نیا در فینال هم با قدرت بازی می‌کند تا من و کمال با هم جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

او درباره نگرانی هواداران پرسپولیس از آسیب دیدگی مجدد کتف کامیابی نیا گفت: این نگراتی برای ما هم وجود دارد چرا ممکن است برای هر شخصی این مشکل پیش بیاید. با این وجود نگران بازی کردن او نباشید چرا که کمال با قدرت بازی می‌کند.

پزشک تیم پرسپولیس درباره دررفتگی کتف کامیابی نیا پس از بازی با نود ارومیه اظهار داشت: در مصاحبه‌ای که پس از آن بازی انجام دادم گفتم سعی می‌کنیم کمال خیلی زود به تمرینات بازگردد و این امر خواست خدا و دعای هواداران بود.

حقیقت درباره زمان بازگشت حسین ماهینی به تمرینات پس از عمل جراحی رباط صلیبی گفت: سعی می‌کنیم در فروردین ۹۸ حسین‌ماهینی را به تمرینات بازگردانیم و انشالله او از آن موقع بازی می‌کند.


بیشتر بخوانید:پرسپولیس ایران یک - السدقطر یک /ارتش سرخ ایران فینالیست آسیا شد +فیلم

بیرانوند بهترین بازیکن دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران - السد قطر

فیلم جو ورزشگاه آزادی پس از پایان بازی پرسپولیس و السد

تبریک کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس ایران


انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار