معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در بازدید از کارخانه تولیدی شرکت زرین چوب آرتای اردبیل گفت: این واحد تولیدی یکی از موفق‌ترین واحد اشتغالزایی استان اردبیل است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی نواداد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در هفتمین جلسه کمیسیون کارگری شورای تامین استان اظهار داشت: شرکت زرین چوب آرتا برای ایجاد ۱۴ هزار نفر اشتغال جدید قول مساعد داده است و تامین ۴۰ هکتار زمین و زیرساخت لازم تعهد مسئولان دولت و تاکید استاندار محترم است و تاکنون اقدامات مفید و موثری  در اختصاص زمین مورد نیاز از محل اراضی ملی برای اجرای فازهای بعدی شرکت تولیدی زرین چوب آرتا انجام گرفته است و امیدواریم تا پایان امسال عملیات اجرایی این کارخانه شروع می شود.

وی گفت:  تامین برق صنعتی ۶ مگاواتی و آب یک اینچی دیگر تعهد دولت برای تحقق اهداف اشتغال زایی آقای عباسی سرمایه گذار شرکت زرین چوب آرتا است و تلاش می شود این زیرساخت ها نیز بموقع تامین شود.

سرمایه گذار شرکت زرین چوب آرتا نیز به بیان فعالیت و مشکلات خود پرداخت.

این واحد تولیدی ، انواع رودری، ملامینه ، HPL  تولید و علاوه بر رقابت در قیمت و کیفیت تولید این محصولات با مشابه خارجی ،مانع از خروج  سالانه ۴۰ میلیون یورو ارز از کشور می شود.

انتهای پیام/ع

شرکت زرین چوب آرتا

 

برچسب ها: اشتغال ، واحد تولیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.