فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه باید نیت وقف را به سمت مسائل و نیاز‌های روز سوق دهیم،گفت:در این راه باید اقدامات بهتر و بزرگتری انجام داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدجعفر رسولی، فرماندار ویژه امل در جلسه فرارسیدن دهه وقف با بیان اینکه قدمت چندصد ساله وقف در آمل نشان از دین دیاری مردم دیار علویان است، گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون مردم ایران با عشق و علاقه در راه اسلام وقف می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه با وقف اموال می‌توان نیازمندان را در درامد و داشته‌های خود شریک کرد، افزود: نگرش وقف در کشور ما با دیگر نقاط دنیا فرق دارد و نگاه اخروی بر دنیوی ارجعیت دارد.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه فرهنگ وقف بین مردم به درستی اطلاع رسانی شود، ادامه داد: روحانیون نقش موثری در اطلاع رسانی درست فرهنگ وقف به مردم می‌توانند داشته باشند.

رسولی با اشاره به برگزاری جلسه با دهیاری‌ها و بخشداری‌ها تاکیدکرد: مردم باید بدانند که وقف امری ماندگار است و با چیزی نابود نمی‌شود.

فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه در خصوص وقف اقدامات بهتر و بزرگتری می‌توان انجام داد، افزود: باید نیت وقف را به سمت مسائل و نیاز‌های روز سوق دهیم.

وی درپایان ادامه داد: خیرین اقدامات خود را وقف کنند تا در اینده به مشکل نخورد و برای همیشه همانگونه باقی بماند.

انتهای پیام/ف

باید نیت وقف را به سمت مسائل و نیاز‌های روز سوق دهیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.