یک هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه به پیاده روی بزرگ اربعین اعزام می شوند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه جمشیدی معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه، گزارشی از اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد برای حضور در پیاده روی بزرگ اربعین ارائه کرد.

وی گفت: این نهاد با توجه به اهمیت برگزاری مراسم اربعین حسینی، تقویت بنیه اعتقادی مددجویان و نکوداشت آیین های دینی و مذهبی، نسبت به اعزام یک هزار نفر از مددجویان تحت حمایت به پیاده روی بزرگ اربعین اقدام خواهد کرد.

به گفته جمشیدی، کمیته امداد استان کرمانشاه میزان ۴۰۰ هزار تومان به عنوان هزینه اعزام هریک از مددجویان شرکت کننده در پیاده روی اربعین پرداخت می کند تا مددجویان با آسودگی خیال بیشتری به این سفر معنوی بپردازند.

وی افزود: مشارکت خیران نیک اندیش در تامین هزینه های اعزام مددجویان و نیازمندان به پیاده روی اربعین زمینه حضور تعداد بیشتری را در این اجتماع بزرگ فراهم می کند بر همین مبنا مردم خیر استان کرمانشاه می توانند نسبت به پرداخت بخشی از این هزینه ها با کمیته امداد همکاری کنند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: امسال یک هزار مددجوی تحت حمایت به پیاده روی بزرگ اربعین اعزام خواهند شد درحالی که افراد اعزامی از سوی کمیته امداد استان در سال گذشته ۶۰۰ نفر بوده اند.

جمشیدی گفت: علاوه بر این اعزام ها، کمیته امداد استان کرمانشاه هرساله با پرداخت هزینه های سفر، نسبت به اعزام ۴۰۰ مددجو در قالب کاروان های زیارتی به عتبات عالیات اقدام می کند.

 

 

انتهای پیام/د

مشارکت خیران نیک اندیش در تامین هزینه های اعزام مددجویان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.